bekobek2
Üye
Trident W-t3 Kullanmayı Bilenler Baksın!
Arkadaşlar ben wt3 kullanıyorum telefonla bilgisayar arasında usb kablosuyla şarz yapıyorum ama bilgisayarda gözükmüyo takdığımdada şarz cihazı takıldı diyor çözümü nedir acaba?
ben ayarlardan nasıl usb ayar yerine gircem bellek yığını falan yapma?
Bide ne yaptıysam 0.facebooka giremedim yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim. bide cevabını bilmeyenler lütfen konuyu dağıtmasınlar
ben ayarlardan nasıl usb ayar yerine gircem bellek yığını falan yapma?
Bide ne yaptıysam 0.facebooka giremedim yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim. bide cevabını bilmeyenler lütfen konuyu dağıtmasınlar
