trident w-t3 dokunmatik hassasiyeti

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

erdemkm

Üye
    Konu Sahibi
trident w-t3 dokunmatik hassasiyeti
ben trident w-t3 aldım aldıktan 2 hafta sonra bozuldu servise gitti geldi baktım dokunmatik hassasiyeti bayaı düzelmiş servise gidip geldikten sonra dokunmatik hassasiyetı arttı sasırdım bende biraz zaman geçince eski haline geldi şimdi işe bırak dokunmatiği basmatik hatta vurmatik oldu parmakla kullanmanın imkanı yok tırnakla kullanıyom bende ama öyle oluncada ekranı çiziliyor tabi yavas yavas:S ne yapabilirim yardım edermisiniz:S
 


gaffurchar

gaffurchar

Üye
koruyucu jelatin tak çizilmez
 

erdemkm

Üye
    Konu Sahibi
tamam saol tekrar servise gitti geldiği zaman öyle yaparım nerden buldumda aldım zaten bunu:S
 

dark_kordelya1

Üye
cöpe at
 
kimbilirkimim

kimbilirkimim

Üye
Jelatini Nerden Temin edicez kardes burası küçük bi iLçe :S
 
gaffurchar

gaffurchar

Üye
çoğu telefoncularda bulunur yada internetten sipariş et
 

By_vezir

Üye
Bendede w-t3 telefondan varda, parmağımı algılamadığı için tırnağımla kullanabiliyorum ve ışığa tutunca 1-2 çizik gözüküyor. Acaba servise yollasak bu çizikleri giderebiliyorlarmı ? ayrıca dokunmatik hassasiyetide arttırabiliyorlarsa yollayacağım servise. daha önce hiç yollamadım
 
graphix11

graphix11

Üye
ya bu telefonların dokunmatik ayarı yok mu ? bende tırnakla kullanıorum artık tırnagım acıdı :(
 

AlonE_WolF123

Üye
Bendede aynı sorun oluyordu ilk başta çok çizik vardı sonra ekran kırıldı bnde aldığım yere götürdüm durumu anlattım abide yazılım atılması lazım dedi attı ve 3 gün sonra geldi.Geleli 2 ay oldu normal parmakla kullanıyorum vede ekrande ne çizik var nede bir şey
 
graphix11

graphix11

Üye
Bendede aynı sorun oluyordu ilk başta çok çizik vardı sonra ekran kırıldı bnde aldığım yere götürdüm durumu anlattım abide yazılım atılması lazım dedi attı ve 3 gün sonra geldi.Geleli 2 ay oldu normal parmakla kullanıyorum vede ekrande ne çizik var nede bir şey

Bn ilk aldıgımdan beri sorun cıkarmadı ama.. parmakla zor mu algılıyor ??
 
erkomsan

erkomsan

Üye
ilk alınan wt3 lerin dokunmatik ekranları beş para etmez çünkü bildiğin sert plastik sonunda sinirlenip kırarsınız ya kıracaksınız yada merkez servisine gönderip 40.-tl ödeyerek yepyeni silikon ekran taktıracaksınız sonra hayırlı kullanımlar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
3
Görüntüleme
5K
Kavastr97
gaffurchar
Cevap
29
Görüntüleme
9K


Üst Alt