uoa94
Üye
-
Konu Sahibi
-
t1000 kullanıyorum gayet iyi problemsiz
başarılı almayı düşünüyorsanız alın ama diğer serileri başka şirket tarafın dan yapıldı eski serilerin tumun de sorun var t 1000 ve sonra çıkacak olan tum tridentler yeni firma tarafından yapıldı ve yapılacak telefon iyi ama abarttıkları kadar değil ....
yaw heryerde yorum yazmışsın sen tridente mi calisiyorsun arkadaş. profilinde kullandıgın tel farklı
t1000 alacağına trident w-t3 al javaya oyun uygulama yüklenebiliniyor... önceden kullanırdım... güzeldi... iphone 3g ile birebir...
trident tabiki gelişmekte olna bir marka arkadaslar . ben bu gune kadar hep nokia kullandım . bir kere ıphone 3g aldım . lanet ettim . tby ki mukkemmel bir telefon ama cok nazik . kabalıgı hiç kaldıramıo . kabalıktan kastım . bnm tlefonum oyun ve wap uzerine kurulmalı . ben gece calısıorum . saat 7 de radyoyu acıorum . sabah 7 de sadece 2 diş sarjım gitmis oluor . ustelik wap a da giriorum ara sıra . cok az sarj yiyor . dokunmatigi sorarsanız . corby ile aynı . hatta daha ii . corby annemde var . bazen birsey yapacak oluorum . kaldırıp atasım gelio . dokunmatigi kotu . eger telefon alıcaksanız . nokia n8 alın o kadar param yok diosanız t1000 idael dir . hem de fazlasıyla . tek sorunum sensor ile oyun bulamadım . ama sensor var . telefon yeni oyunlar cıkacaktır . he bide waptan veri indiremiorum ben bunu cozebilen ark . varsa yardım edebilir ler mi ? birsey daha soyleyeyim trident bu telefonu unlu japon markası fujıtsu nun muhendisleri ile yaptı. bundan suphesi olan arayıp sorsun trdent i . ama turkler varken elin adamına gidip te para vermeyin . trident gercekten ilerde dunya markası olabilir . ve ben bundan sonra sadece trident kullanacagım .
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?