trident t1000 alayım mı? Buna değer mi?

Sponsorlu Bağlantılar

uoa94

Üye
    Konu Sahibi
trident t1000 alayım mı? Buna değer mi?
arkadaşlar elimde sony ericsson w810i var wifi ve tv özelliğinden dolayı trident t1000 almayı duşunuyorm bimeksteki satıcı telefonun sağlam olduğunu iddia ediyor kararsızım kullananların yorumlarını bekliyorum
 


brksnr

brksnr

Üye
Bence ne olursa olsun Trident almayın
 
futbol123

futbol123

Üye
alma 3 gün sonra bozulucak pişman olursun
 

uoa94

Üye
    Konu Sahibi
trident wt3 modelinden birçok hata şikayeti aldıktan sonra calıştığı fabrikayı değiştirmis t1000 modeli hakkında herhangi bir sorunu olan bulamadım nette şu an. Ama telefonu kullananlar da bizzat yorum yaparlarsa sevinirim

--------------- Ekleme ---------------

trident wt3 modelinden birçok hata şikayeti aldıktan sonra calıştığı fabrikayı değiştirmis t1000 modeli hakkında herhangi bir sorunu olan bulamadım nette şu an. Ama telefonu kullananlar da bizzat yorum yaparlarsa sevinirim. Özelliklerı tam calışıyor mu?
 

atao

Üye
ben şuanda aktif bir kullanıcıyım telefonun hiçbir eksiği yok harika bir telefon wi-fi'si süperrr
 

uoa94

Üye
    Konu Sahibi
kullanıp da arıza çıkartan oldu mu peki
 
wanhelsinki

wanhelsinki

Üye
bende araştırdım t1000 konusunda başarılı deniyor bende almak istiyorum ama doğru dürüst cevab veren yokki
 

uoa94

Üye
    Konu Sahibi
sanırım tv özelliği yok öyle mi?
 
wanhelsinki

wanhelsinki

Üye
tv özelliği var diolar
 
eiup

eiup

Üye
t1000 kullanıyorum gayet iyi problemsiz
başarılı almayı düşünüyorsanız alın ama diğer serileri başka şirket tarafın dan yapıldı eski serilerin tumun de sorun var t 1000 ve sonra çıkacak olan tum tridentler yeni firma tarafından yapıldı ve yapılacak telefon iyi ama abarttıkları kadar değil ....

tv özelliği var demişsiniz tv özelliği yok .......
 
wanhelsinki

wanhelsinki

Üye
yahu eiup kardeş başka yerlerdeki yorumlarına bakıorum t1000 kullandını sölüosun gayet başarıı diosu övüyosun burdada diosunki abarttıkları kadar deil diosun şunun açıklamasını iyi yabsanda bizde alsak yada alıcaklara yardımcı olsan diorum mesela görüntüsü nasıl ekranın kullanımı nasıl dokunmatiği nasıl programlar nasıl
 
vita

vita

Üye
arkadaşım 20 günlük bi trident t1000 kullanıcısı olarak sana edinebildiğim bilgileri aktarayım
kamerası berbat eski nokıa 6131 telefonumun bile daha iyiydi yani
internet ayarlarını hala yapamadım bulduğum tüm sitelerdeki ayarları yaptımda hala bağlanamıyorum ne wap tan nede wifi den servisine götürcem
karşıtarafın sesi çok az geliyor mühendis ayarlarına girip yükseltmek istedim ama bu seferde müzik çaların sesi çok yükseliyo ha yükselmesi iyimi dersin hayır cızırtı yapıyo ve korkuyorum hopollor patlicak diye ikisinin ayarınıda ayrı ayrı yerlerde yapamadım yok
tv si yok bende çok istemiştim ama olmadığını bilerek aldım zaten

dokunmatiği şimdilik iyi üzerinde kalın bi ekran koruyucu jelatini var en üstteki ince jelatinden bahsetmiyorum altında çizikler için koruyucu var piyasada 50tl ye satılıyor .. buna rağmen dokunmatiği iyi
ama kamerası iyi olmadığından kendi dicital foto makinamla çekmiş olduğum resimleri yükledim 20- tane falan tel kasmaya başladı yükleme olan resimler geç açıyor
ama yükleme resimlerin görüntüsü çok iyi
menü üzerindeki simgelerin yerlerini kendime göre değiştirdim
sonra telefonu 3 kere yere düşürdüm allah a şükür bişey olmadı
java destekli birçok oyun yükledim 20 den fazla fazla yer kaplamıyor oyunlar
aldığıma pişman olmuştum ilk günler ama şu internet sorunumda çözülse tam olcak
ama ne yalan söyliyim pişman oldum keşke bunu alcama tv özelliği olan anycool alsaymışım

tridentin bi sloganı var yerli malı yurdun malı herkes trident kullanmalı diye ama bu tel çin malı vodafone desteklemiyomuş çinmalı telleri buyüzden internet ayarlarını elle yükledim ama olmadı.
iyi düşün sonuçta bi çin malı telefon alıyosun...ben bilsem baştan almazdım tr. malı sanıyodum
 

uoa94

Üye
    Konu Sahibi
sar degeri nasıl peki
 
eiup

eiup

Üye
yahu eiup kardeş başka yerlerdeki yorumlarına bakıorum t1000 kullandını sölüosun gayet başarıı diosu övüyosun burdada diosunki abarttıkları kadar deil diosun şunun açıklamasını iyi yabsanda bizde alsak yada alıcaklara yardımcı olsan diorum mesela görüntüsü nasıl ekranın kullanımı nasıl dokunmatiği nasıl programlar nasıl


kotu demedim mesajı yanlış okudun sanırım telefnu tavsiye ettim dokunmatiği çok super diğer modellere gore gerçek dokunmatik fazla abatılacak ozelliği yok dedim telefon sorunsuz triden modellerinin en iyisi sadece bazı yorum ları grdum abartmışlar biraz ama iphone okadar para vereceğinize bunu alın bence ozellik bakımından internet uzerinden tv izleyemezsin işlemcisi yok varsa bile telefonun içinde yazmıyo ama hızlı donma yok resimler guzel çekiyo video da oyle dosya yuklemek sadece java tek eksiği işletim sistemi oda olsa zaten fiyatıda pahalı olur
 

uoa94

Üye
    Konu Sahibi
trıdent wt6 hangi fabrikanın ürünü? Eskısi mi
 

t.onan

Üye
Kardeş al bence süper telefon bende wt-6 var süper
 

RaP_FB

Üye
Biriniz kamerası iyi diyor, biriniz kötü.

Almayı düşünüyorum kullananların çoğu memlun gözüküyor..
 

randy orton rko

Üye
trident t1000 i kardeşim trident wt3 ü ben kendim kullanıyorum harika telefonlar ama t1000 de tv yok ben wt3ü öneririm tek eksiği kamerası 2megapixel ama yeterli

--------------- Ekleme ---------------

wt3 te zippo çakmak ve balık besle gibi eğlenceli uyygulamalar var t1000 de de zar at ve ekran kır diye uygulama var özellikleri aynı ama tek fark wt3 de tv var t1000 de yok
 

by_blade

Üye
trident t1000 i kardeşim trident wt3 ü ben kendim kullanıyorum harika telefonlar ama t1000 de tv yok ben wt3ü öneririm tek eksiği kamerası 2megapixel ama yeterli

--------------- Ekleme ---------------

wt3 te zippo çakmak ve balık besle gibi eğlenceli uyygulamalar var t1000 de de zar at ve ekran kır diye uygulama var özellikleri aynı ama tek fark wt3 de tv var t1000 de yok


Hocam ekran dokunmatiğini gözardı edemezsiniz. T1000 de hassaslık ileri seviyede 2 kat ekran koruma kaplaması olmasına rağmen.. Kapasitif ekran diyede geçiyor..
 
wanhelsinki

wanhelsinki

Üye
kotu demedim mesajı yanlış okudun sanırım telefnu tavsiye ettim dokunmatiği çok super diğer modellere gore gerçek dokunmatik fazla abatılacak ozelliği yok dedim telefon sorunsuz triden modellerinin en iyisi sadece bazı yorum ları grdum abartmışlar biraz ama iphone okadar para vereceğinize bunu alın bence ozellik bakımından internet uzerinden tv izleyemezsin işlemcisi yok varsa bile telefonun içinde yazmıyo ama hızlı donma yok resimler guzel çekiyo video da oyle dosya yuklemek sadece java tek eksiği işletim sistemi oda olsa zaten fiyatıda pahalı olur
saol kardeeşim seni şimdi anladım
 


Üst Alt