yahu eiup kardeş başka yerlerdeki yorumlarına bakıorum t1000 kullandını sölüosun gayet başarıı diosu övüyosun burdada diosunki abarttıkları kadar deil diosun şunun açıklamasını iyi yabsanda bizde alsak yada alıcaklara yardımcı olsan diorum mesela görüntüsü nasıl ekranın kullanımı nasıl dokunmatiği nasıl programlar nasıl
trident t1000 i kardeşim trident wt3 ü ben kendim kullanıyorum harika telefonlar ama t1000 de tv yok ben wt3ü öneririm tek eksiği kamerası 2megapixel ama yeterli
--------------- Ekleme ---------------
wt3 te zippo çakmak ve balık besle gibi eğlenceli uyygulamalar var t1000 de de zar at ve ekran kır diye uygulama var özellikleri aynı ama tek fark wt3 de tv var t1000 de yok
saol kardeeşim seni şimdi anladımkotu demedim mesajı yanlış okudun sanırım telefnu tavsiye ettim dokunmatiği çok super diğer modellere gore gerçek dokunmatik fazla abatılacak ozelliği yok dedim telefon sorunsuz triden modellerinin en iyisi sadece bazı yorum ları grdum abartmışlar biraz ama iphone okadar para vereceğinize bunu alın bence ozellik bakımından internet uzerinden tv izleyemezsin işlemcisi yok varsa bile telefonun içinde yazmıyo ama hızlı donma yok resimler guzel çekiyo video da oyle dosya yuklemek sadece java tek eksiği işletim sistemi oda olsa zaten fiyatıda pahalı olur
