Tofaş Birdseries Changable Cars

Sponsorlu Bağlantılar

busem

Üye
<div class='quotetop'>(hyz53 &#064; Apr 12 2006, 05&#58;16 PM) [post=314178]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(neoki &#064; Mar 23 2006, 11&#58;51 PM) [post=303360]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
kardeş çok sinirlendim yafffff ne şeğe altın semeri bu arabalar türk tarihine damga vurmuş arabalar&#33; bende 2004 full vectra var ama bunların yeri farklı&#33;&#33;&#33; offfff offfffff param olsun 02(adıyaman) plakalı bitane alacam pembe renkde tüm kroluğumu onun üzerinde datmin edecem bunların yerini daha hiçbir araba dolduramas. 7110,5110,3310,688 gibi makinaklar bunlar bende şimdi N90 var ama N90&#39;da onların yerini tutamas. nese eline sağlık ilgilenenler için çok güsel resimler
[/b][/quote]

kroluğunu tofaşla tatmin etmene gerek yok bilader..yazdıklarınla yeterince tatmin oluyorsundur zaten..
[/b][/quote]
hyz53 çok güzel yazmışsın bravo valla
 

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
149
Cevap
2
Görüntüleme
186
PALA.
Maxicecep
Cevap
3
Görüntüleme
561
Silinen Üye 2625978
Elvis25
Cevap
1
Görüntüleme
211
PALA.


Üst Alt