Tibiame,Warspear vs oynayan bir baksın

Sponsorlu Bağlantılar

'Patron

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
Tibiame,Warspear vs oynayan bir baksın
Arkadaşlar biliyorum boyle konular açıldı baya ama yinede bi yardım edın. Artık yaz geldı canım sıkılıyo telefona yuklıcem bunlardan birini. oynayan bi anlatabilirmi? türkçesi varmı yuklemesı falan kolaymı? ayrıca nasıl oynuyoruz klavye falanmı yuklucez?
 


s_uzun

s_uzun

Üye
bildiğim bi tibiame bide warspear var gördüğüm kadarıyla ikiside aynı mantık olarak ama ben tibiame oynuyorum bence grafikleri daha güzel tibiamenin türkçesini forumda bulabilirsin ama son sürümün türkçesi varmı bilmiyorum tibiame yükle oyna derim
 
SilentOne

SilentOne

Üye
su tibiame den bir şey anlmadım lvl 9 oldum ama hala çözemedim yha skiller nasıl kullanılıyor neye göre item alıyoz görevler nasıl yapılıyor hala çözemedim sıkıldım sildim yha
 
cnbrs56

cnbrs56

Üye
warspear online bence çok güzel önceden premium istiyordu ama artık istemiyor. bunu bi dene derim . hem görevlerini anlamakda zor deil sana görevinin nerde olduğunu gösteriyor
 
'Patron

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
su tibiame den bir şey anlmadım lvl 9 oldum ama hala çözemedim yha skiller nasıl kullanılıyor neye göre item alıyoz görevler nasıl yapılıyor hala çözemedim sıkıldım sildim yha
Bende level 9 um world 1 deym :D
 
MjKaaN

MjKaaN

Üye
bende tibiame oynuyorum ama görevlerden birşey anlamadım ve skiller nasıl acıkıyor :)
 
fatih54102

fatih54102

Üye
görevler tibiamede çok karışık gerçekten ve 25 level bile olsanız yılanlar size 1 bile vurabiliyor. ayrıca skilller yanlış hatırlamıosam 11 lvl de açılıyodu.
 
MjKaaN

MjKaaN

Üye
ben warspear a geçtim şimdilik memnunum kolay bi oyun gibi
 

mageof476

Üye
arkadaşlar warspear da bır görev yapamadım "swamp wısp" diye birşey istiyo yardımcı olurmusunuz
 
fatih54102

fatih54102

Üye
bak ben ssite kurdum tibiame için HİÇBİR YERDE BULAMAAYACINA GARANTI PROGRAMLAR ,EKRAN SORUNU ÇÖZÜMÜ GİBİ tibiametrpremium.weebly.com burda var. Ayrıca nick oldurucu world 1 deyim TURK guildi

----------Eklendi @ 07:57:09 ---------- Yazıldı @ 07:56:48 ----------

warspearın grafiği berbat
 

madandmad

Üye
warspear da büyücüyüm 2 tane beceri açık sadece. Diğer becerileri nasıl açıcaz ? Lütfen yardım
 
'Patron

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
bilmem.
 

Hologlv

Üye
Oynuyodum bıraktım ben sertifıka nasl alırm
 

djhasan28

Üye
lwl 13 shaphire de .. warspear - online .
nick : haylas
 
'Patron

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
ok hadi git metin 2 oyna
 
'Patron

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
la get
 

alpercaglar58

Üye
benimde ufak sorunlarım var telefonum nokia 5800 xpress music tabiame kurdum oyuna girmek için güncelleme yaptı hata veriyor yükleme işlemi bittikten sonra oyun dolduktan sonra / diğer oyunu kurdum 30 dk kastım lvl almadı dili yabancı oyunun ve para kazanıp yeni itemler nasıl alınır ?
 
.Geography.

.Geography.

Üye
Bence en iyisi warspear anlaması oynaması görevleri kolay.
 

erenozanzorlu

Üye
metin 2 oynayanlar varsa karakter satılır
 


Üst Alt