ThunderBolt-[CyanogenM9]- Performans ve Pil Ömrünüz Uzasın.

Sponsorlu Bağlantılar

armetyo

armetyo

Üye
    Konu Sahibi
ThunderBolt-[CyanogenM9]- Performans ve Pil Ömrünüz Uzasın.
Merhaba Arkadaşlar Bugun Sizlere ThunderBolt 'u Anlatacagım.
SdCard(DahiliDepolamaya)Atınız.




İlk Olarak Galaxy Wonder I8150 'den başka Telefonda Denemeyiniz.
Cwm Mod Yüklü Olması Gerekir.
Ve Cm9 Rom Kurulu Olması Gerekir.
Stock Romda Etki Göstermez.
Gözle Görülür Bir Artış Olacaktır.
Hemde Pil Ömrünüz %15 %25 Arası Bir Yüzdeyle Artacaktır.
İlk Olarak : İndirdiginiz Zip Dosyasını Sd Card(dahili depolamaya)
Atınız.

CWM Moda Alınız.
Güc Tuşu + Sesaçma+Home Tuşu

Daha Sonra Aşşagıdaki Ekrandan Gösterdigim Yere Tıklayınız.


İnstall Zip From Card Seçenegini Seçiniz.
Daha Sonra Choose Install Zip Sd Card'a Tıklıyoruz
Ve Attıgımız Dosyayı Secip Yes Diyip YÜklüyoruz.
İslem Bittiginde Reboot System Now'a Tıklıyoruz.
Ve Yüklendi .
__________________________________________________ ____________
Videolu Anlatım

[video=youtube;w1U6-DXi9pM]http://www.youtube.com/watch?v=w1U6-DXi9pM&feature=youtu.be[/video]​
 


spazmol

spazmol

Üye
yanlış resmi koymuşsun bilgine :D
 

nimeemin

Üye
ne işe yarıyor
 
erdi_s

erdi_s

Üye
Deneyenlerden yorum bekliyoruz arkadaslar :)
 
Dejavuex

Dejavuex

Üye
erdi 4.2.2 kullanıyosun galiba nasıl ?
yani şarjda yine iyileşme var mı en iyi onla anlaşılır galiba ?
birde bir günde kaç kere şarj ediyosun?
 
-Emre

-Emre

Üye
:tşk: ancak çok bir etkisi yok ve stabiliteyi bozuyor. Yine de sağol :)
 
erdi_s

erdi_s

Üye
erdi 4.2.2 kullanıyosun galiba nasıl ?
yani şarjda yine iyileşme var mı en iyi onla anlaşılır galiba ?
birde bir günde kaç kere şarj ediyosun?

Profilimi guncellemedim ya. Suan cm9 4.0.3 final versiyonunu kullaniyorum. 4.2.2 henuz tam anlamiyla gunluk kullanima uygun degil. Suan en iyisi cm9
 
doganhu

doganhu

Üye
Cok fazla yukleyen yok heralde. CM9 final sürümümü yoksa bu rommu daha stabil ve hızlı.
 
-Emre

-Emre

Üye
bu rom değil ki kardeşim
 
gss_adnan

gss_adnan

Üye
Karnel mi
 
-Emre

-Emre

Üye
Kernel de değil Script
 
armetyo

armetyo

Üye
    Konu Sahibi
Kernel Degil Arkadaşlar
 


Üst Alt