The One N-gage 2.0 fll

Sponsorlu Bağlantılar

cirkinn

Üye
    Konu Sahibi
The One N-gage 2.0 fll
N-gagenin en yeni oyunu

oyun aynen resimlerdeki gibi

ilk linkdeki n-gage dosyasını atın

ikinci linktekiler için açıklama
arkadaşlar linklerden birini tıklayın indirin rar dosyasını çıkartın ve sonra tüm rar dosyalarını birden çıkartın one.n-gage dosyasını atın telefona bu kadar....







ilk link olarak :

ikinci seçenekler




 
  • Beğen
Tepkiler: engin2011, erdemgsm2, habbuj ve 6 diğerleri


Nedved

Nedved

Emekli Yönetici
süpersin kardesim.muhtesem bisey :oke:
 

cirkinn

Üye
    Konu Sahibi
sağol cimbomlu kardeşim
 
dr.bahaeddin

dr.bahaeddin

Üye
ne gerek var böyle bi konuya üste eklenio zaten ya
 
ders62

ders62

Üye
Arkadaşlar bunu yeni nesil N-gage yüklenecek biçimdeki dosyası yokmu?
 
Dogann

Dogann

Üye
sağolasın arkadaşım n73 de denedim sorunsuz ve kasmadan çalıştı süper bir oyun ilk gmrdügümden beri çıkmasını bekliyordum 1 sene oldu nerdeyse (:
 
ELECTRONİC

ELECTRONİC

Üye
CİRKİN kanka senin konuyu benim konunun içine tasısak nasl olur hem dıger arkadaslarda kısmamıs olurlar demi ben bir tasıım bakalım begenmezsen sılerım oke hem butun n gage oyunları bir arada olurlar daha gusel olur kardesım:oke:
 

cirkinn

Üye
    Konu Sahibi
tamam ama oyunun benim olduğunu belirt.....

--------------- Ekleme ---------------

sağolasın arkadaşım n73 de denedim sorunsuz ve kasmadan çalıştı süper bir oyun ilk gmrdügümden beri çıkmasını bekliyordum 1 sene oldu nerdeyse (:

aynen bende çok bekledim

--------------- Ekleme ---------------

http://www.maxicep.com/symbian-9-1-...i-en-iyiler-aramaniza-gerek-yok-4-172320.html arkadaşlar oyuna burdanda ulaşabilirsiniz tabi tüm fll oyunlarada ulaşabilirsiniz
 
ELECTRONİC

ELECTRONİC

Üye
Çirkinn kardesım senın oyun full degilmiş bende senın oyunu kaldırdım kusura bakma yeni link den kendim ekledim sende burada devam edebılırsın benım lınkı sil istersen byssss:oke:
 

cirkinn

Üye
    Konu Sahibi
yok hayır oyun bende fll
 

çarşı72

Üye
arkadaşım n 73 e nasıl yüklülicez bunu cevap lütfen
 

cirkinn

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim dosyayı indir .n-gage uzantılı dosyayı n-gage klasörüne at...
 

djmatrix

Üye
n gage dosyasını ben mi eklicem,bi programa gerek yok mu????
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Teşekkürler.
 

xerenx_91

Üye
Arkadaşlar daha önce ngage oyunlarını n gage dosyasına atıp n gage programından otomatik kuruyor ve çalışıyordu..şimdi one oyununu denedim kurdu açarken "n gage close some applications and reality starting the game(error -1000002)" böyle bi hata verdi..neden olabilir svsbs ??
 
sertaç_sertaç

sertaç_sertaç

Üye
paylaşım için saol
 

cumhur_123

Üye
5310 express music için olur mu
 
Lacoste

Lacoste

Üye
paylaşım için teşekkürler oynuyorum :oke:
 


Üst Alt