The new iPad aldım beyler!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Symbianize

Symbianize

Üye
Cydia cok kaba ya ceyda olsun anlamaz abisi kiz falan sanar
 


enaa_881

enaa_881

Üye
kardes kac sefer daha yazayim bilmiyorum abim onu gorse bile ben bi program yukledim sanar diyorumya anlamaz cydia mis jailbreak mis
ios un ğ sinden anlamaz :) bu yuzdende ne yaparsam yapayim anlamaz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt