Yardım Tema sorunu

3. Yorumda fp2 icin yazmışım onu uygulayacaksın
 
    Konu Sahibi
Sizde z/resource/apps da mifleri bulunca kac mif dosyasi buluyor ? Bende 384 tane. Onun cok ve ya az olmasinin bir onemi varmi?
 
    Konu Sahibi
bu 2 adimi oldugu gibi yaptim. 3 cu adim icin sana zahmet herhangi bir dosya paylasirmisin e/resource/apps in icine atmak icin
 
    Konu Sahibi
Tesekkur Bahadir_fbama onuda belirteyim yine olmadi. Heralde telefondan kaynaklanan bir shey
 
Tepkiler: Bahadir_fb

asigsasi

Üye
AknIcon.dll dosyasını hangi hafıza için olanı indirdin mif dosyalarını nereye kopyaladın
 
    Konu Sahibi
AknIcon.dll dosyasini c/sys/bin icine kopyalayib r/resource/apps icindeki mif dosyalarinida e/resource/ apps icine kopyalayib restart yapdim, daha sonra widget bolumunden herhangi bir widgeti zip icinden cikarib e/resource/apps icine atib restart yapdim yine olmadi. Yalnis yaptigim bir seymi var?AknIcon.dll C icin olanini indirdim
 

asigsasi

Üye
xplore ile C SYS BİN içindeki AknIcon.dll dosyasının sonuna 1 ekle kaydet örneğin AknIcon.dll1 gibi ve alttaki dosyayı indir sys klasörünü c ana dizine at

https://www.maxicep.com/forum/attac...304-fler-e_resource_apps-noss_bar-zip.141349/


mifleri z resource apps içinden E resource apps içine atmışsın zaten

şimdi denemek için alttaki avkon2 yi indir mif dosyasını e resource aps içine at ve yeniden başlat.

https://www.maxicep.com/forum/attachments/avkon2-divisions-red-edit-asigsasi-zip.186238/
 

sLeepLe

Üye
Dostum c için dll dosyası indirmiş mifleri e ye kopyalamış sıkıntı bu olarak anladım
he ben direk z dekiler kopyalamıştım dostum baya oldu yapalı tam hatırlayamıyorum ama konudakileri eksiksiz yaparsa sorun olmaz ki
 
Tepkiler: Bahadir_fb ve asigsasi