Symbianizer
Üye
-
Konu Sahibi
-
Benim istediğim işte whatsapp ta ayarlarda falan o music is life resmi çıksın ana duvar kağıdı da o nexus resmi olsun üst bar ona göre olsun maymun iştahlıyım ama ömür(telefonun ömrü) boyu kullanacam bu temayıbende denedım değişmedı çünkü backgroundı siyah oldugu için aynen kalıyor
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
toolbar harıc oldu onuda halledıcm
bak şimdi dediğin şekilde olmaz uygulama arka planı yaptıgın resım üst barda gözükür bide sorun var toolbarın uidsini bilmiyorm bilen varmı acabaBenim istediğim işte whatsapp ta ayarlarda falan o music is life resmi çıksın ana duvar kağıdı da o nexus resmi olsun üst bar ona göre olsun maymun iştahlıyım ama ömür(telefonun ömrü) boyu kullanacam bu temayı
O yüzden özeniyom bu kadar
sağ sol orta ama bunlar statusbar içinThe topbar is: qtg_fr_statusbar_normal : UID: 10005a26 0x2215
qtg_fr_statusbar_normalL : UID: 10005a26 0x2216
qtg_fr_statusbar_normalR : UID: 10005a26 0x2217
qtg_fr_statusbar_normalC : UID: 10005a26 0x2218
Bunlar işine yarar heralde deneye deneye yaparsın üçü de farklı yerlerde kontrol ediyor sanırım
Linkteki konuda gerekli kodları verdim konuya baktınızmı?sağ sol orta ama bunlar statusbar için
istediğim kod yok ne yazıkkı carbidede bulamadım buldumda aslında bısey degısmıyorLinkteki konuda gerekli kodları verdim konuya baktınızmı?
istediğiniz temayı siscontent ile düzenleyin Resimli Anlatım by yaren_dede [uygulama uıd kodları] - MaxiCep
istediğim kod yok ne yazıkkı carbidede bulamadım buldumda aslında bısey degısmıyor
evet transparan toolbar degıl uygulamar menusundekıAlttaki bardan bahsetmiyormusun?
Tamam konuda vermiş olmaliyim bi bakimevet transparan toolbar degıl uygulamar menusundekı
Bu değilmi?evet transparan toolbar degıl uygulamar menusundekı
denıyım bakımBu değilmi?
17] Menu altbar saydam yapmak yada istediniz görünümü eklemek için
kaynaklar tıklayıp, arama bölümüne alttaki kodları girin
1) 0x2229
2) 0x222B
3) 0x222A
Ben üst bar değişsin diyodum ya
Bilgisayar olsa 1 gün başından kalkmaz uğraşırdım ama böyle uzaktan da olmuyor kiBazen bir şeyi çok istersin ama olmaz
sen üst barı istedin yaptım onu alt bar kaldı fotolar orda farklımı gozukuyorBen üst bar değişsin diyodum ya
Abi ben Meego by blade temasını editletmek istiyodum Okan abi baktım son günlerde paylaşmış editleri ben de onu etiketledim ama sınavlar filan sıkışık birazben konuya hâlâ Fransız kaldım
İşte ben öyle istemiyodumsen üst barı istedin yaptım onu alt bar kaldı fotolar orda farklımı gozukuyor
ayy karıstı ııce konu varya :dAbi ben Meego by blade temasını editletmek istiyodum Okan abi baktım son günlerde paylaşmış editleri ben de onu etiketledim ama sınavlar filan sıkışık biraz
Konuya yazdım hayallerimi
İşte ben öyle istemiyodum
Tamam konuyu yeniden düzenliyom whatsapp arkaplanından da vazgeçiyom
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?