Tema Edit İsteği :)

Yav o kadar tema nasıl oldu
Bişey eksik olmalı

Ama o kadar tema var bende nşiye olmuyo abi
şimcik dosya turu olarak png desteklıyor fakat sonra nedense sısteme tanımlı arkaplanı kullanıyor o temalar zaten şeffaf bn sadece duzenlemeler yaptım neden baska temaya aktarınca olmuyo bnde merak edıyorm uidsinide tam olarak bılmıyorm deneme yanılmayla anca
 
Duvar kagidini kesip üst bara koymuşlar yani sefaf degildir o,
Duvar kagidini değiştirip on izleme at bakalim
Visuo Crysoft 6 - MaxiCep
Visuo Crysoft 2 - MaxiCep
buyur bunlarıda bn degıstırdım üst bar şeffaf ve şöyle bi durum var o şeffaflık arka plan olarak backgroundı kullanıyor eğer homescreen backgroundı kullansa arka planları degıstırınce oda degısır ama oyle olmadıgı ıcın sadece background degısınce degısıyor
 
    Konu Sahibi
Ya duvar kağıdının üst kısmını kesip top bara atcan işte yapmışsın zaten önceden de
Bildirimler menüsünün rengine de ondan cherry red in kodunu verdim ya uyumlu olur
 

asigsasi

Üye
bunlar nasıl şeffaf bildiğin resim eklenmiş
resimdeki üst bara dikkat
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: Bahadir_fb ve Symbianizer
bunlar nasıl şeffaf bildiğin resim eklenmiş
resimdeki üst bara dikkat
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
anla bu farklı istersen dene aç temayı backgroundı değiştir üst barda değişiyor
Ya duvar kağıdının üst kısmını kesip top bara atcan işte yapmışsın zaten önceden de
Bildirimler menüsünün rengine de ondan cherry red in kodunu verdim ya uyumlu olur
bak şimdı anlatıyorm ama bısey degısmıyor temanın üst barı şeffat ve bundan dolalyı backgroundı gösterıyor home backgroundı gostermedıgı ıcın resmı degıstırdıgımızde degısmıyor bunu o temaya edıtlemek için uidlerını bılmek gerekır fakat hangısı oldugunu tam olarak bılmedıgımden bısey degısmıyor
 

asigsasi

Üye
daha önce değiştirdim ama üst bar değişme di ?
 
daha önce değiştirdim ama üst bar değişme di ?
bende denedım değişmedı çünkü backgroundı siyah oldugu için aynen kalıyor



toolbar harıc oldu onuda halledıcm
 
Tepkiler: Symbianizer