Telpa/Muadil Onayı Bekliyor. Ne yapmalıyım?

Sponsorlu Bağlantılar

leteral

Üye
    Konu Sahibi
Telpa/Muadil Onayı Bekliyor. Ne yapmalıyım?
Merhaba,
Geçen hafta VİP servis ile gönderdiğim GM Discovery2 telefonumun için sitenin cihaz takip bölümünden "Parça Yok-Muadil Onayı Bekliyor" yazısı mevcut. Aradıklarında ne demeliyim. Cihazın hala 8-9 ay garantisi var. Orjinal yerine çakma ürün kullanması biraz sıkıcı durum. Tavsiyeniz nedir?

 


kralberk13

kralberk13

Üye
çakma ürün kullanmazlar 1 ay vakitleri var 1 ay içerisinde verilmez teslim edilmezse tüketici hakları mahkemesine başvur
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Aynı Cihaz İle Mi Değiştiriyorlar Napıyorlar Anlamadım
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Yeni cihaz verecekler sanırım muadil dediğine göre
 
blastx

blastx

Üye
Merhaba,
Geçen hafta VİP servis ile gönderdiğim GM Discovery2 telefonumun için sitenin cihaz takip bölümünden "Parça Yok-Muadil Onayı Bekliyor" yazısı mevcut. Aradıklarında ne demeliyim. Cihazın hala 8-9 ay garantisi var. Orjinal yerine çakma ürün kullanması biraz sıkıcı durum. Tavsiyeniz nedir?

Kendinizi şanslı sayabiliriz bence neden mi çünkü cihazını ya sıfır yada yenilenmiş bir GMD2 ile değiştirilecektir eğer o model stokta yoksa fatura tutarına bakılarak güncel piyasa üzerinden bir telefon verilecektir (elite veya air2Gb olabilir) hiç biri olmazsa 20 iş günu içinde teslim almazsanız tüketici haklarına başvurun 2 ayda fatura tutarına geri alırsınız ( keşke bizimde basimaza böylesi gelse)
 

leteral

Üye
    Konu Sahibi
Bu gün aradılar ve Discovery 2 plus anakartı takmayı teklif ettiler. Bende kabul ettim. ANladığım kadarıyla tek farkı çift simkart girişi yerine tek simkart + hafıza kartı yuvası olacak.
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Değişim kararların da firmaların izlediği bir yoldur muadil ürün. Peki ne demek bu muadil ürün. Eğer ki sizin cihazınız için yedek parça yok ise size bir üst model cihazı vermeleri demek oluyor. Firmalar bu süreçleri biraz yavaştan alırlar. Yalnız fatura bedeli ve verecekleri üst model arasında ciddi bir fatura bedel farkı var ise para iadesi de yapabilirler. Sizin yeriniz de olsaydım anakartı talep etmeyip yeni cihaz talep ederdim.
 
kralberk13

kralberk13

Üye
aynen yeni ürün talebinde bulunurdum neyse olan olmuş hayırlı olsun ne diyelim
 
blastx

blastx

Üye
Değişim kararların da firmaların izlediği bir yoldur muadil ürün. Peki ne demek bu muadil ürün. Eğer ki sizin cihazınız için yedek parça yok ise size bir üst model cihazı vermeleri demek oluyor. Firmalar bu süreçleri biraz yavaştan alırlar. Yalnız fatura bedeli ve verecekleri üst model arasında ciddi bir fatura bedel farkı var ise para iadesi de yapabilirler. Sizin yeriniz de olsaydım anakartı talep etmeyip yeni cihaz talep ederdim.
Kesinlikle katılıyorum ben de öyle yapardım
 
ÇaRşI 2387

ÇaRşI 2387

Üye
Sorunu neydi bu arada ☺
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
Aşağı yukarı sizin cihazınıza denk bişey teklief etmişler ama servislerin işi belli olmaz çok olmasa da daha düşük model de gönderebilirlerdi fiyat açısından bakarak. Anakart değişimi hayırlı olmuş bence. Aklınızda fazla fiyat farkı olmayan bir model varsa isteyebilirsiniz gönderebilirler
 
ÇaRşI 2387

ÇaRşI 2387

Üye
Neyse geçmiş olsun :oke:
 


Üst Alt