Tavsiye teleservice telefonumu garanti dışı bırakmış

Sponsorlu Bağlantılar

emz

emz

Üye
ben teleservice ten gayet memnun kalmıştım bir kulaklık jakı dolayısıyla sıfır cihaz verdiler demek tutarsız bir servicemiş


Benim eski C1-01 de de aynısı olmuş ve yenisi gelmişti. Kulaklıkla ilgili bir şey oldu mu yenisi.geliyor çoğunlukla. :)

Telgrafla gönderildi. (L520)
 


emz

emz

Üye
İşte o red cevabı aldığın çıktıyı ver.Allah sabır ve hayırlı teskereler versin

GÖNDERMİYORUM BİŞEYLE...


Hayırlı teskereler aynen :) Bu arada ben tuş bozuk diye verdim iki günde çıktı telefonum. Hemde taş gibi. Sıkıntısız verdiler. Ankara e Nokia Care iyi iş yapıyor. Ben memnun kaldım :) Yerine göre değişiyor anlaşılan bu servis. Böyle bir firma için üzücü bir durum gerçekten.

Telgrafla gönderildi. (L520)
 
flutewoddy

flutewoddy

Üye
ben 4 aydan fazla uğraştım yeni telefon almak için
 
karayel90

karayel90

Üye
Teleservice mi allah düşmanımın başına vermesin

İl tüketici Meclisine git ilçe tüketici Meclisine gidersen 1000 lira üzeri olan telefonlarda sadece tavsiye mektubu gönderiyor firmaya ilde ise hem hızlı hem büyük meblalarada bakıyorlar
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
herkese yardımlarından dolayı çok teşekkür ederim arkadaşlar. Yönlendirmeleriniz doğrultusunda pazartesi sabah erkenden nokia careye gidip durumu anlatacağım. Onlardan da büyük ihtimalle olumsuz cvp geleceğini düşünüyorum. Ordan çıkıp tüketici haklarına gidip geçmiş servis formlarını ve ekran alıntısı resimlerini verip hakkımı sonuna kadar arayacağım. Sonuç ne olursa olsun, 2001 yılından beri sadece nokia marka telefon kullanan biri olarak şu saatten sonra uzay mekiği bile yapsalar nokia kullanmayacağım.
Sorun Nokia değil ki. Sorun o tele service denen namusuz kuruluş. Koskoca Nokia böyle dandik firma yüzünden itibar kaybediyor.
Ne olursa olsun Nokia kalitesi ve sağlamlığını hiç cihazda bulamayacağımı bildiğimden dolayı kolay kolay başka cihaz almam şahsen.
Pireye kızıp yorgan yakmadan önce düşünün derim.
 
  • Beğen
Tepkiler: ÖZGÜNBEY ve emz
emz

emz

Üye
Millet yakın bir arkadaşım samsung galaxy ace kullanıyor. Geçen hafta power tuşu bozuldu bendeki gibi. Samsung başarı servise götürdü. Media markt faturalı sıfır almıştı. Daha bir yılı yeni dolacak ama sizin telefon garantisi yok demişler çocuğa. Tek neden faturada imei adresi yokmuş. Gidin faturayı düzelttirin falan çoook uzun işler çıkarmışlar yoksa garantiniz biter demişler. Bizimki gene iyi bence. Ayrıca en az 2 hafta süre varmış falan. Onların ki daha kötü. ALLAH SERVİSLERE DÜŞÜRMESİN.
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
dakamon

dakamon

Üye
Varya memlekette tüketici hakları avrupa seviyesine getirilmediği sürece insanlar bu sıkıntıları her zaman çeker. Öyle bi milletiz ki en sineğin yağından bile faydalanmaya çalışıyoruz. Burada iş devleti yönetenlere düşüyor umarım bu konuda daha da gelişmiş yasalar çıakrırlar. Yoksa teknik servizlerin kapısında daha çok maadur oluruz.
 

bj_kmurat

Üye
    Konu Sahibi
İşte o red cevabı aldığın çıktıyı ver.Allah sabır ve hayırlı teskereler versin

GÖNDERMİYORUM BİŞEYLE...
o zaman Pazartesi günü arayıp telefonu geri gönderin diyeceğim. İstanbul'dan gaziantep'e gelene kadar ben gitmiş olurum. Gitmeden önce dilekçeyi hazırlayıp eşime vereceğim, o da red kararıyla beraber tüketici haklarına gidecek. Daha önceki servis formları benim adıma olduğu için eşim başvurursa sıkıntı çıkar mı?
İyi dileklerin için teşekkür ederim Allah razı olsun.
Tüketici hakları kanunda tüketici lehine bazı değişiklikler yapıldı. Artık 3000TL'ye kadar olan anlaşmazlıklara da tüketici hakem heyeti bakabilir.

Yeni Tüketici Kanunu Teknolojik Cihaz Kullanıcıları için Yeni Haklar Getiriyor. - MaxiCep
benim telefon turkcellden alınma ve faturasında 2000 küsür gibi bir ücret yazıyor. Para iadesine karar verilirse faturadaki yazan tutarı mı verirler yoksa piyasadaki şu anki değerini mi verirler.bir de örnek bir dilekçe var mıdır acaba? Kafama göre yazmayayım.
 
papakudioflu

papakudioflu

Admin
o zaman Pazartesi günü arayıp telefonu geri gönderin diyeceğim. İstanbul'dan gaziantep'e gelene kadar ben gitmiş olurum. Gitmeden önce dilekçeyi hazırlayıp eşime vereceğim, o da red kararıyla beraber tüketici haklarına gidecek. Daha önceki servis formları benim adıma olduğu için eşim başvurursa sıkıntı çıkar mı?
İyi dileklerin için teşekkür ederim Allah razı olsun.
benim telefon turkcellden alınma ve faturasında 2000 küsür gibi bir ücret yazıyor. Para iadesine karar verilirse faturadaki yazan tutarı mı verirler yoksa piyasadaki şu anki değerini mi verirler.bir de örnek bir dilekçe var mıdır acaba? Kafama göre yazmayayım.
Tüketici hakları kanunda para iadesi "Fatura bedelinin iadesi" şeklinde belirtilmiştir. Cihazın şu anki bedeli diye bir durum zaten teknik olarak da mümkün değil.
 

bj_kmurat

Üye
    Konu Sahibi
Tüketici hakları kanunda para iadesi "Fatura bedelinin iadesi" şeklinde belirtilmiştir. Cihazın şu anki bedeli diye bir durum zaten teknik olarak da mümkün değil.
doğru diyorsunuz yani mantıken de fatura bedeli olması lazım :)
teşekkürler. Yazacağım dilekçe için de ışık tutarsanız minnettar kalırım.
 
papakudioflu

papakudioflu

Admin
doğru diyorsunuz yani mantıken de fatura bedeli olması lazım :)
teşekkürler. Yazacağım dilekçe için de ışık tutarsanız minnettar kalırım.
Dilekçe konusunda tüketici hakem heyeti yardımcı oluyor zaten.
 
karayel90

karayel90

Üye
Faiz falan da işliyor olması lazım fatura bedelinin üstüne
 


Üst Alt