teleservice telefonumu garanti dışı bırakmış

  • 9 Ağustos 2014
  • 2651 Okunma
  • 34 Cevap

  1. lumia 920 telefonumu 3. kez servise verdim. telefon habire uçak moduna geçiyordu ve kapanmıyordu. nokia careye verdim onlar da istanbula göndermişler. internetten kontrol ettiğimde garanti dışı bırakılmış ve 640 tl de fiyat teklifi yapmışlar. kullanıcı hatası olacak bir durum da yoktu yani telefon kendiliğinden uçak moduna geçip şebeke gidiyordu. daha önce böyle bir durumla karşılaşan arkadaşlardan yardım bekliyorum lütfen nasıl bir yol izlemeliyim? tüketici haklarına mı gitsem?

    Tarihçe
    AksiyonKullanıcıTarih
    Kayıt alındı (319402558)TELESERVICE06.08.2014 11:54
    Cihaz tamire alındı (319402558)TELESERVICE09.08.2014 10:50
    Fiyat Teklifi (319402558)TELESERVICE09.08.2014 10:50

    Hata Bilgileri
    • Acilmiyor (tus nedeni ile)
    • Kotu gonderilen-/alinan sinyal
     

  2. Nokia gibi bir markanın teleservice yüzünden düştüğü durum içler acısı.
     
  3. Bütün noktalar için genellemek yanlış olur belki ama çoğu yerde Teleservice'in hizmeti gerçekten çok kötü. :kotu:
     
    emz bunu beğendi.
  4. konu başlığında teleservice yazıyor da konu içeriğinde de nokia care yazıyor anlamadım ben
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  5. nokia care servisi hiçbir şey yapmadan direk teleservise gönderiyor o yüzden başlığa teleservis yazdım.
    Şimdi benim cihaz için yapılacak hiçbişey yok mu arkadaşlar başka servise versem onlar da garanti dışı işlem mi görür? Haftasonu olduğu için muhattap olacak kimse de yok.
    Sinir olmamak elde değil arkadaş flaşıyla kablosuz şarj alıcısı çalışmıyor diye servise veriyorum, telefon bi geliyor uçak modu kapanmıyor. Tekrar gönderiyorum garanti dışı bırakıyorlar. Malı hem kendileri bozuyor hem de garanti dışı bırakıyorlar.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  6. imkanınız varsa direk dava açın hem telefonu yeni alırsınız hemde üstüne para isteyin haksız yere suçluyorlar falan diye, telefon ilk geldiğinde sizde uzun süre kaldımı yoksa hemen gerimi gönderdiniz
     
  7. evet tüketici haklarına gidip aynen bu şekilde yaşadıklarınızi anlatın para ifadesi veya telefonun yenisini talep etme hakkınız olur. Tabi haklı bulunursanız
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  8. Ciddi bi düşürme yaşadın mı.
    Onu farketmişlerdir.
    Bende neler çektim 920mi değiştirene kadar.
    Ordan alın,başka Bi servis daha vardı ona verin.o ekran çıktısınıda alıp elinizde tutun.bulunduğun yerde teleservice varsa direk gidin.servis formlarınıda saklayın

    GÖNDERMİYORUM BİŞEYLE...
     
  9. sadece 5 gün kaldı bende sonra geri gönderdim.
    ---
    en son 1 sene önceydi yavaşça düşmüştü yere ama hiç bişey olmamıştı o zaman.
    O dediğiniz servisi ben de forumda duymuştum ama adını hatırlayamıyorum. Daha önceki servis formlarını inşallah atmamışımdır eve gidince bakacam. Işin kötü tarafı bu salı askere gidiyorum eşim tüketici mahkemesine gitse yararı olur mu acaba?
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  10. Cihazın faturası ve servis forumları,ekran çıktısıyla beraber kendiside başvuru yapabilir.ama sorunu detaylı bi dilekçesini yaz

    GÖNDERMİYORUM BİŞEYLE...
     
  11. teşekkür ederim yardımın için. Ekran çıktısı olarak en son servise gönderdiğimdeki bilgilerin ekran resmini çıkartabilirim ancak. Yeterli olur mu acaba?
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  12. ben teleservice ten gayet memnun kalmıştım bir kulaklık jakı dolayısıyla sıfır cihaz verdiler demek tutarsız bir servicemiş
     
    emz bunu beğendi.
  13. Başvur En Fazla 1 Haftanı Alır Sonra Haklı Bulunursan Paranı Geri Alırsın BÜyük Olasılıklada Bulunursun
     
  14. Öncelikle bulunduğunuz yerdeki Tüketici hakları mahkemesine dilekçe ile birlikte servis forumlarını da ekleyip başvurunuz. Telefonu bu tarz sıkıntılar yüzünden kullanamadığınızı üzerine bir de
    servis yüzünden mağdur olduğunuzu belirtin. Ya para iadesi yada direkt cihaz değişimi talebi isteyin.
    1-2 hafta içinde de dava sonuçlanır gibime geliyor.
     
    iPhone ile gönderdi
  15. herkese yardımlarından dolayı çok teşekkür ederim arkadaşlar. Yönlendirmeleriniz doğrultusunda pazartesi sabah erkenden nokia careye gidip durumu anlatacağım. Onlardan da büyük ihtimalle olumsuz cvp geleceğini düşünüyorum. Ordan çıkıp tüketici haklarına gidip geçmiş servis formlarını ve ekran alıntısı resimlerini verip hakkımı sonuna kadar arayacağım. Sonuç ne olursa olsun, 2001 yılından beri sadece nokia marka telefon kullanan biri olarak şu saatten sonra uzay mekiği bile yapsalar nokia kullanmayacağım.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    Gopluumit bunu beğendi.
  16. ENT servise yolla sonra tüketici amhkemeye ver.
     
  17. teleservice telefonumu garanti dışı bırakmış dostum peki ENT servise versem garanti kapsamında olur mu?
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  18. bir denemek lazım.
     
  19. denemeye zamanım da kalmadı salı günü yola çıkıyorum. Bir tek pazartesi kalıyor, onda da tüketici haklarına başvuru yapayım en iyisi.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi

  20. İşte o red cevabı aldığın çıktıyı ver.Allah sabır ve hayırlı teskereler versin

    GÖNDERMİYORUM BİŞEYLE...
     
    emz bunu beğendi.
Yüklüyor...
15/10/2018 - 22:58