erhanercan
Üye
Teleservice Değişim Süreci Paylaşımlarımız
Cihaz TAKİBİ :
Güncelleme: 03.05.2016
Arkadaşlar garanti kapsamında servise gönderdiğim cihazın değişim süreci ile ilgili detayları benim gibi göndermeyi düşünen arkadaşlar için de bilgi amaçlı yardımcı olacağından bu başlığı açtım. Gelişme oldukça konuyu güncelleyeceğim.
Cihaz : -Lumia 925 (Nokia Shop)
Sorun : -Cihaz ısınır ısınmaz ekran renklerinin değişmesi ve parlaklığın artıp azalması(Kronik)
-Kamera video çekiminde ois motorunun farklı açılarda anlık titremesi
Teleservice:
-02.02.2016 Tarihinde internetten ön kayıt yapıldı.
-04.02.2016 Tarihinde yurtiçi kargoya verildi
-06.02.2016 Tarihinde Teleservice e teslim edildi.
-08.02.2016 Tarihinde kargo girişi yapıldı.
-08.02.2016 Tarihinde üst seviyeye transfer edilmiştir.
-09.02.2016 Cihaz tamire alındı
-09.02.2016 Değişim cihazı bekleniyor
-01.03.2016 Tarihinde 20 iş günü doldu. Microsoft ilave 10 gün iş günü hakları daha olduğunu ve bu hakları bitince olayı biz üzerimize alıyoruz dedi
-10 iş günü daha beklemeye devam..
-08.03.2016 Tarihinde Microsoftla iletişime geçerek faturanın bir kopyasını Facebook üzerinden gönderdim. Fatura üzerinden bana 640XL önerdiler stokta başka da cihaz yokmuş. Uzatmamak adına kabul ettim. Mailime gönderecekleri evrakları imzalayıp Boran Danışmanlığa kargo ile gönderdikten sonra tarafıma cihazı hemen gönderecekler. Cihaz gelince sorunlu sorunsuz mu testlerimi yapıp burada paylaşacağım. Ayrıca yeni gelecek cihazın garantisi faturada kalan süresince devam edecek bilmeyenler olur diye ekleyeyim.
-14.03.2016 Tarihinde cihaz ve evraklarım Boran Danışmanlığına ulaştı. Cihazı beklemekteyim
-17.03.2016 Tarihinde cihaz teslim edilmek üzere kargoya verildi.
-21.03.2016
Cihazla ilgili gelişmeleri yazmaya devam edeceğim.
Aynı ekran sorunundan dolayı @oktayceylan26 arkadaşımızda 16.02.2016 tarihinde göndermiş bulunuyor.
Arkadaşımızın cihazı ile ilgili gelişmeleri aşağıdadır.
Cihaz : Lumia 925
Sorun : Isınınca ekran renklerinin değişmesi ve parlaklığın artıp azalması (Kronik)
Teleservice :
16.02.2016 : Ön kayıt alındı
17.02.2016 : Kargoya verildi
17.02.2016 : Kargo giriş yapıldı (Maltepe)
18.02.2016 : Üst seviyeye transfer edilmiştir
18.02.2016 : Kayıt alındı
20.02.2016 : Kargoya verildi (Rezilliği görün)
Tamir açıklaması olarak:
Genel ayarlar düzenlendi
Batarya testi yapıldı
Stres testi yapıldı
Arama testi yapıldı yazmışlar.
Birde cihaz ısınıyor-
Kusurlu aydınlatma-bazen yazmışlar.
23.02.2016 : Cihaz bu tarihte arkadaşın eline ulaştı. Cihaza hiç bir şey yapmamışlar aynı sorun devam ediyor. Teleservice yine her zamanki gibi muhteşem hizmetiyle karşımızda!
24.02.2016 : Cihaz tekrar servise göndermek üzere paketlendi
26.02.2016 : Yeniden sisteme giriş yapıldı.
29.02.2016 : Üst seviyeye transfer edildi.
04.03.2016 : Sonunda değişim cihazı bekleniyor.
12.03.2016 : Cihaz tekrardan tamire alınmış İmei sorgulamasında 830 gözüküyor sanırsak 830 ile değişimini yaptılar cihazın
17.03.2016: Cihaz teslim edilmek üzere kargolandı
18.03.2016: Cihaz arkadaşımızın eline ulaştı ancak ekranın üst tarafı kalkıyor tam yapışmıyormuş sinir bozucu bir sorunla yine karşılaştık
21.03.2016: Değişimden gelen cihaz yeniden Teleservice e gönderildi.
22.03.2016: Kargo girişi yapıldı
24.03.2016: Kayıt alındı ve üst seviyeye transfer edildi
Hata Bilgileri:
Dokunmatik ekran kusurlu
Ekranda bozukluk var
Tamir Bilgileri:
Uretici garanti suresi disinda (Değişim cihazı garantide gözükmüyor mallık kapsamında değerlendirme)
03.05.2016 : Garanti kapsamında tekrar değişime giren cihaz hala beklemede
07.05.2016 : VE @oktayceylan26 arkadaşımız değişimden gelen ikinci 830 una an itibariyle kavuştu
Not: 14.03.2016 Tarihinde edindiğimiz bilgiye göre Teleservice e 830 geldi. Bu seferde Teleservice 1520 930 1020 dahil olmak üzere değişimde bekleyen herkesin telefonunun karşılığı 830 görünüyor. 1520 930 1020 gibi telefonlar için bu kabul edilemez bir durum..
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Güncelleme: 03.05.2016
Arkadaşlar garanti kapsamında servise gönderdiğim cihazın değişim süreci ile ilgili detayları benim gibi göndermeyi düşünen arkadaşlar için de bilgi amaçlı yardımcı olacağından bu başlığı açtım. Gelişme oldukça konuyu güncelleyeceğim.
Cihaz : -Lumia 925 (Nokia Shop)
Sorun : -Cihaz ısınır ısınmaz ekran renklerinin değişmesi ve parlaklığın artıp azalması(Kronik)
-Kamera video çekiminde ois motorunun farklı açılarda anlık titremesi
Teleservice:
-02.02.2016 Tarihinde internetten ön kayıt yapıldı.
-04.02.2016 Tarihinde yurtiçi kargoya verildi
-06.02.2016 Tarihinde Teleservice e teslim edildi.
-08.02.2016 Tarihinde kargo girişi yapıldı.
-08.02.2016 Tarihinde üst seviyeye transfer edilmiştir.
-09.02.2016 Cihaz tamire alındı
-09.02.2016 Değişim cihazı bekleniyor
-01.03.2016 Tarihinde 20 iş günü doldu. Microsoft ilave 10 gün iş günü hakları daha olduğunu ve bu hakları bitince olayı biz üzerimize alıyoruz dedi
-10 iş günü daha beklemeye devam..
-08.03.2016 Tarihinde Microsoftla iletişime geçerek faturanın bir kopyasını Facebook üzerinden gönderdim. Fatura üzerinden bana 640XL önerdiler stokta başka da cihaz yokmuş. Uzatmamak adına kabul ettim. Mailime gönderecekleri evrakları imzalayıp Boran Danışmanlığa kargo ile gönderdikten sonra tarafıma cihazı hemen gönderecekler. Cihaz gelince sorunlu sorunsuz mu testlerimi yapıp burada paylaşacağım. Ayrıca yeni gelecek cihazın garantisi faturada kalan süresince devam edecek bilmeyenler olur diye ekleyeyim.
-14.03.2016 Tarihinde cihaz ve evraklarım Boran Danışmanlığına ulaştı. Cihazı beklemekteyim
-17.03.2016 Tarihinde cihaz teslim edilmek üzere kargoya verildi.
-21.03.2016
Cihazla ilgili gelişmeleri yazmaya devam edeceğim.
Aynı ekran sorunundan dolayı @oktayceylan26 arkadaşımızda 16.02.2016 tarihinde göndermiş bulunuyor.
Arkadaşımızın cihazı ile ilgili gelişmeleri aşağıdadır.
Cihaz : Lumia 925
Sorun : Isınınca ekran renklerinin değişmesi ve parlaklığın artıp azalması (Kronik)
Teleservice :
16.02.2016 : Ön kayıt alındı
17.02.2016 : Kargoya verildi
17.02.2016 : Kargo giriş yapıldı (Maltepe)
18.02.2016 : Üst seviyeye transfer edilmiştir
18.02.2016 : Kayıt alındı
20.02.2016 : Kargoya verildi (Rezilliği görün)
Tamir açıklaması olarak:
Genel ayarlar düzenlendi
Batarya testi yapıldı
Stres testi yapıldı
Arama testi yapıldı yazmışlar.
Birde cihaz ısınıyor-
Kusurlu aydınlatma-bazen yazmışlar.
23.02.2016 : Cihaz bu tarihte arkadaşın eline ulaştı. Cihaza hiç bir şey yapmamışlar aynı sorun devam ediyor. Teleservice yine her zamanki gibi muhteşem hizmetiyle karşımızda!
24.02.2016 : Cihaz tekrar servise göndermek üzere paketlendi
26.02.2016 : Yeniden sisteme giriş yapıldı.
29.02.2016 : Üst seviyeye transfer edildi.
04.03.2016 : Sonunda değişim cihazı bekleniyor.
12.03.2016 : Cihaz tekrardan tamire alınmış İmei sorgulamasında 830 gözüküyor sanırsak 830 ile değişimini yaptılar cihazın
17.03.2016: Cihaz teslim edilmek üzere kargolandı
18.03.2016: Cihaz arkadaşımızın eline ulaştı ancak ekranın üst tarafı kalkıyor tam yapışmıyormuş sinir bozucu bir sorunla yine karşılaştık
21.03.2016: Değişimden gelen cihaz yeniden Teleservice e gönderildi.
22.03.2016: Kargo girişi yapıldı
24.03.2016: Kayıt alındı ve üst seviyeye transfer edildi
Hata Bilgileri:
Dokunmatik ekran kusurlu
Ekranda bozukluk var
Tamir Bilgileri:
Uretici garanti suresi disinda (Değişim cihazı garantide gözükmüyor mallık kapsamında değerlendirme)
03.05.2016 : Garanti kapsamında tekrar değişime giren cihaz hala beklemede
07.05.2016 : VE @oktayceylan26 arkadaşımız değişimden gelen ikinci 830 una an itibariyle kavuştu
Not: 14.03.2016 Tarihinde edindiğimiz bilgiye göre Teleservice e 830 geldi. Bu seferde Teleservice 1520 930 1020 dahil olmak üzere değişimde bekleyen herkesin telefonunun karşılığı 830 görünüyor. 1520 930 1020 gibi telefonlar için bu kabul edilemez bir durum..
Son düzenleme: