telefonun ısınmasını önlemek !! Yardım

Sponsorlu Bağlantılar

ismail

ismail

Üye
bi soğuk bi sıcak telefonu bozacan :D

- - - Eklendi - - -



:D he ya bunda küçük radyotör falan taksınlar :D

- - - Eklendi - - -

:kop:

Bozulmasın deyi sade 5 dakka tutuom yoksa şoktan ölür :kop2:
 


kalpsizşair

kalpsizşair

Üye
bi soğuk bi sıcak telefonu bozacan :D

- - - Eklendi - - -



:D he ya bunda küçük radyotör falan taksınlar :D

- - - Eklendi - - -

:kop:

Zaten hayvan gibi telefon aslında boş yerleride var fan falan eklerim tabi gözümde değeri kalmadığında :d:
 
ayhan123456

ayhan123456

Üye
arkadaşlar telefonu 3gden edge ye alın en az 4 saat internette sörf yapsanız ısınmaz biraz hızı düşük ona katlanın lakin joikuspot kullanırken ısınmayan telefon icat edilmedi .d ben onu kullanırken önce telefondan biraz büyük mermer parçasını iyice soğutup sonra telefonu şarja takıp buz gibi mermern üzerinde kullanıyorum en çözüm bu gibi..d .d
 
erdmerdm

erdmerdm

Üye
arkadaşlar telefonu 3gden edge ye alın en az 4 saat internette sörf yapsanız ısınmaz biraz hızı düşük ona katlanın lakin joikuspot kullanırken ısınmayan telefon icat edilmedi .d ben onu kullanırken önce telefondan biraz büyük mermer parçasını iyice soğutup sonra telefonu şarja takıp buz gibi mermern üzerinde kullanıyorum en çözüm bu gibi..d .d

telefon icin mermer kilif .d
 
kalpsizşair

kalpsizşair

Üye
orjinal mermer kılıf satılır,
Telefona özel fan satılır,
Hawa ya da su soğutmalı radyoter takılır,
Telefonu saniyede şoklayarak soğutan cihaz satılır,
gel vatandaş gel gel ... :megafon:
Alan memnun almayan bin pişman :kop2:
 

kamaliyus

Üye
    Konu Sahibi
beninde E63üm var çok ısınınca dolaba koyuyom. 5 dakka sonra alıp kullanmaya devam ediom.

Aynı şey aklıma geldi fakat +4 santigraddan daha düşük bir sıcaklığa koyarsan bataryayı,batarya ölür.
 
Penci Hoca

Penci Hoca

Üye
Benin tel isinin ne oldugunu bile bilmeyo hep buz gibi...
:kop2:
ama simdi bu konuyu izledikden sonra oda degiser..
;) :kop:
 
ersinbakar

ersinbakar

Üye
İslemcini kasacak islemlerden uzakdur :) benim telefonda bazen yumurta kirasim geliyor :) aldiris etme nimetlerinden faydalan
 
kalpsizşair

kalpsizşair

Üye
çok ısınan modellere set üstü ocak monte edilir :çay:
:kop2: :d: :d:
 

cerana

Üye
Bnde nokia e65 bnmde çok ısınıyordu ve sonra batery şişti arka kapağı kırdı o dereceydi. Sonra bataryayı deiştirdm.orjinal 99 tl
 
dejavu178

dejavu178

Üye
kışın okuldayken bazen kaloriferler açık olmuyodu bende telefonu ısıtıp ısınma aracı olarak kullanıyodum o derece. dokunulmayacak kadar ısınıyor. kasasıda çelik olduğu için ısıyı hemen iletiyor benim tel.
 
murat_2012

murat_2012

Üye
Virüs var trend micro mobil 6.5 indir tara 5 ve7 virüs vardı
 


Üst Alt