Telefonumun son hali :((

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Hasan

Üye
    Konu Sahibi
Telefonumun son hali :((





Çok büyük şarj tasarrufu yapıyor
 

Hasan

Üye
    Konu Sahibi
burada tam olarak çıkmamış normalde ekran kapkara olması gerekiyordu
 
Bendede windows yüklü 6600nokia






 

Hasan

Üye
    Konu Sahibi
yaw e51e o kadar işkence ettim hiç bi şey olmadı c5 e bi işkence ettim telefon açıldıktan 10 saniye sonra donuyor
 
yaw e51e o kadar işkence ettim hiç bi şey olmadı c5 e bi işkence ettim telefon açıldıktan 10 saniye sonra donuyor
şu e51 i bana da sevdirdin varya alsammı ne yapsam temmuz gibi diyecektim düzeltme yapıyorum telefon nükleer santrale kafa tutar bu gidiş ; SAR değeri 1.40 ve 1.47 (iki model olduğundan) , kendi kullandığım LG GU285 0.710 W/Kg gözüküyor SAR değeri olarak n70 bile 0.95 vazgeçtim ama nokia kullanıcıları şu bölüme bi gelin http://www.maxicep.com/cep-telefonlari-genel/nokia-telefon-modellerinin-sar-degerleri-251192.html
 

Hasan

Üye
    Konu Sahibi
Alma ben sevmiyorum hiç bi özelliği yok

---------- Eklendi @ 18:19:52 ---------- Yazıldı @ 18:19:22 ----------

Sadece 8 çekirdeklı o kadar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...