tamircimiyim ben ne biliyim![]()

darbe almamış sadece üstünde zıplamışYazılımsal bi şey değildir ekran hiç darbe aldı mı ?

darbe almamış sadece üstünde zıplamış![]()

Oha 550 mi??Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
telefonu çöpe atgit yenisini al

indirimli 319 yazıyorOha 550 mi??
Benimkinin de bazı yerleri zor işliyo napsam![]()
İndirimli ama, indirimsizi nasıl 550 oluyo onu anlamadımBununla ilgili bi konu vardıindirimli 319 yazıyor
kaç olcaktı ?İndirimli ama, indirimsizi nasıl 550 oluyo onu anlamadımBununla ilgili bi konu vardı
iyi yapmışşıntelefon yere düşüyordu arada

Hacı sen bi garanti varsa götür oyun oynarken dondu dokunmatik çalışmadı falan de düştüğünü demetelefon yere düşüyordu arada
aynen. Ama önce ofwye dönmem lazımHacı sen bi garanti varsa götür oyun oynarken dondu dokunmatik çalışmadı falan de düştüğünü deme

inşallah...kullanıcı hatası derlerse telefoncularda yaptır daha ucuz olur
Sence de 550 Tl, Nokia C5-03 telefon için fazla pahalı değil mi??kaç olcaktı ?
ne biliyim adamlar öyle satıyorSence de 550 Tl, Nokia C5-03 telefon için fazla pahalı değil mi??

