telefonumda kilit yok napabilirim

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

asi55

Üye
    Konu Sahibi
telefonumda kilit yok napabilirim
arkadaşlar bende w810i var ben telefona şifre koymak istiyom heralde nokialarda gibi özellik yok programmı atmam gerekli bazı dosyalara herkezin girmesini istemiyom beni yönlendirirseniz sevinirim
 


selami023

Üye
patch yapabilrsen telefonuna heryere şfre koyablrsn örnek msjlar,dosya yönetcisi rehber gibi ;)
 

KarakayA67

patchı nerde bulcz :(
 

islam61

Üye
yha eger sen video sarki fotlara flan koycaksan ''FİRE LOCK'' programi var onu tercih ederim
 
nightdragon35

nightdragon35

Üye
sişre koyabilecegin bir program var ama java tabanlı oldugu için pek kullanışlı degil.bence iç içe bircok klasor aç öyle saklamak istediklerini:)
 

gfb07

Üye
arkadaşlar bende tuş kilidi şifresi koymak istiyorum bildiğiniz bi program var mı?
 
kurt bey

kurt bey

Üye
kilitçi babaya gidin :D





(esprik yapıyom kızmayın ha)
 

zafeer

Üye
haa:D
 
mrtyldz1905

mrtyldz1905

Üye
ben çok denedim bilader olmuyo...
 
vayvay21

vayvay21

Üye
pfff !!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt