kadirgm
Üye
Telefonum Wi-fi ye Bağlanmıyor
Merhaba arkadaşlar telefonum General Mobile Planet , telefonumda hiç bir sorun yoktu taki format atıncaya kadar format attım açtım wifi ip adresi alınıyor diyor bağlanmıyor birde şöyle bir garip olay var ip adresi alınyor derken internete girebilyorum fakat bir 5-10 saniye sonra bağlantı kopuyo, telpadan orjinal romunu istedim fakat geri dönüş yapmadılar sizce neden böyle bir hata alıyorum?
Cevaplarınız için şimdiden Teşekkürler..Hicmi kimsenin fikri yok
Cevaplarınız için şimdiden Teşekkürler..Hicmi kimsenin fikri yok

