Uygulama Telefonum Wi-fi ye Bağlanmıyor

Sponsorlu Bağlantılar

kadirgm

Üye
    Konu Sahibi
Telefonum Wi-fi ye Bağlanmıyor
Merhaba arkadaşlar telefonum General Mobile Planet , telefonumda hiç bir sorun yoktu taki format atıncaya kadar format attım açtım wifi ip adresi alınıyor diyor bağlanmıyor birde şöyle bir garip olay var ip adresi alınyor derken internete girebilyorum fakat bir 5-10 saniye sonra bağlantı kopuyo, telpadan orjinal romunu istedim fakat geri dönüş yapmadılar sizce neden böyle bir hata alıyorum?
Cevaplarınız için şimdiden Teşekkürler..Hicmi kimsenin fikri yok :(
 


mhmtkhrmn

mhmtkhrmn

Üye
Tel rootlu mu ?
 
mhmtkhrmn

mhmtkhrmn

Üye
Eğer telefon rootluysa root browser veya benzer bir dosya yöneticisiyle system/etc/hosts dosyasını silip telefonu yeniden başlatırsan sorunun büyük ihtimalle düzelir. Fakat silmeden önce dosyanın yedeğini almayı unutma
 

kadirgm

Üye
    Konu Sahibi
Eğer telefon rootluysa root browser veya benzer bir dosya yöneticisiyle system/etc/hosts dosyasını silip telefonu yeniden başlatırsan sorunun büyük ihtimalle düzelir. Fakat silmeden önce dosyanın yedeğini almayı unutma
İlginiz için teşekkürler rootladığım zaman dener sonucu buraya yazarım çok saolun :)
Hocam buarada host dosyası ne işe yarıyor acaba?
 
mhmtkhrmn

mhmtkhrmn

Üye
Hosts dosyası adres (ip) defteri gibi birşeydir. Bir siteye girmek istediğinizde bilgisayarınız ilk önce Hosts hosyasında bu sitenin ip’si olup olmadığına bakar. Eğer varsa o adresi kullanır. Eğer yoksa internet servis sağlayıcınızdan ister.
 

kadirgm

Üye
    Konu Sahibi
Hosts dosyası adres (ip) defteri gibi birşeydir. Bir siteye girmek istediğinizde bilgisayarınız ilk önce Hosts hosyasında bu sitenin ip’si olup olmadığına bakar. Eğer varsa o adresi kullanır. Eğer yoksa internet servis sağlayıcınızdan ister.
Tamam saolun bilgi verdiğiniz için yarın root yapar denerim :)
 
mhmtkhrmn

mhmtkhrmn

Üye
Rica ederim
 

kadirgm

Üye
    Konu Sahibi
Hocam telefonda zaten su dosyaları varmış yani rootluymus fakat bir rootlu.uygulamaya izin verdiğim zaman root islemlerini yapamıyorum supersu açılırken su kodlaması güncellenecek diyor bende tamam dedim 2 saat bekledim öyle kaldı sonra vazgeçtim güncellemekten oyuzden olabilirmi? Su dosyalarını silip unroot yapcam fakat root çalışmadıgi için silemiyorum bu konu hakkininda bi fikriniz varmı acaba
 
mhmtkhrmn

mhmtkhrmn

Üye
Hocam telefonda zaten su dosyaları varmış yani rootluymus fakat bir rootlu.uygulamaya izin verdiğim zaman root islemlerini yapamıyorum supersu açılırken su kodlaması güncellenecek diyor bende tamam dedim 2 saat bekledim öyle kaldı sonra vazgeçtim güncellemekten oyuzden olabilirmi? Su dosyalarını silip unroot yapcam fakat root çalışmadıgi için silemiyorum bu konu hakkininda bi fikriniz varmı acaba
Benim bir fikrim yok fakat forumda yardımcı olabilecek arkadaşlar çıkacaktır
 
  • Beğen
Tepkiler: kadirgm


Üst Alt