telefona msn atma

    Konu Sahibi
telefona msn atma
arkadaşlar ben bu telefona msn atma olayını anlayamadım nasıl nasıl msn atabilirim telefon nokia 66 80
 
Tepkiler: heruzun

Anıl Umut

Emekli Yönetici
anlatayım
hafıza kartında others diye bi klasör var oraya at daha sonra telefonu aç dosya yöneticisinden bi yana geç (hafıza kartı kısmına) orda diğer klasörüne gir ve kur bu sadece msn için değil her program için
 

acacia

Üye
yok direk wap.mig33.com a gir telden sonra indir kolay olacak ve ucuz
 

ycg35

Üye
madem 6680 madem symbian o zmn turbo msn i tavsiye ederim çok kullanışlı bir program tabii agile kdr kaliteli deil ama agile ücretli olduğu için en iyisi turbomsn oluyo telefona at mesajlardan kur sonra tamamdır bide gprs ayarlarını yap bu kdr hade iyi yazışmalar...
 

Tec/-/no

Üye
hattın turkcell ise ücretsiz turkcell msn yüklemeni tavsiye ederim sitesinde ayrıntıları var
 
gördügün üzre sürüsüne bereket msn var seç ve kullan arkadaşım...
 

bbyydd

Üye
olum bende 6300 var malmısınız telefonu bok ediyor bu siteler
 

CEZAMN

Üye
Bende l 700 msn yi yükleyemedim bi yardımcı olun lütfen!!!!!!!!
 
arkadaşlar bu n79 a nasıl msn atabilirim programını bulamıyorum yardımcı olurmusunuz bana