Telefon servisten rootlu geldi?

    Konu Sahibi
Telefon servisten rootlu geldi?
Arkadaşlar merhaba.

Benim sorunum şu şekilde: Cihazım paralel ithalat lg g3. Anakartında oluşan bir problemden dolayı garantiye yolladım. Yeni bir anakart taktılar alete. Ürün elime geri geldiğinde rootlu olduğunu farkettim (etmemek zordu SuperSU uygulaması yüklüydü). Merak ettiğim konu şu: Bunu ne sebeple yapmış olabilirler? Anakartı tanıtmak ya da ayarlamak falan için mi gerekmiştir? Ya da yeni gelen anakartın kendisi mi böyleydi?
 
Eğer imei numarasını taşımak için kullanmışlardır
 
    Konu Sahibi
IMEI numarası değişti ama cihazın.
 
Bi numarayı doğrulayın hangi cohaza aitmis diye
Internete imei numara sorgulama yazarsanız kolayca bulursunuz
 
    Konu Sahibi
Hem eski hem yeni imeiyi sorguladım. İkisi de LG G3 için.
 
anakart değişince cihazın imeisi mi değişiyor? benim cihazında değişecek ana kartı serviste şuan.
 
    Konu Sahibi
Bazı telefonların ki değişmeyebiliyor galiba. Benimki LG G3'dü. Değişti.
 

Sarangni

Üye
Yeni anakart yeni IMEI demek.
 
    Konu Sahibi
Arkadaşlar bu neden olmuş olabilir fikri olan var mı?
 

Sarangni

Üye
Niye bu kadar dert ettiniz ki. Sizin için sorun ise orjinal rom yeniden kurun. Servisteki elamanlardan birinin işidir. Her hangi yabancı bir uygulama var mı? Güvenlik açısından yeniden orjinal rom kurup kendinizi rahat hissedin.
 
    Konu Sahibi
Başka bir uygulama yok ancak root yetkisi alıp kendini gizleyen uygulamalar olduğunu az çok biliyoruz. Yeni rom şu an kurdum ancak bir süre o şekilde kullanmak zorunda kaldım.
 
    Konu Sahibi
Katılıyorum.
Birebir aynısı forumdan bir üyeye daha olmuş özel mesaj yazdım ancak geri dönüş yapmadı bana.
 
Telefona stock rom yüklemeni tavsiye ederim ben olsam kesinlikle telefonu o durumda kullanmazdım...
 
Benim arkadaş telefonu sıfır almış daha jelatinini kendi sökmüş ve içinde
SuperSU yüklü gelmiş bana sordu normal mi diye bende Hayır dedim
Baktım tele telefon orijinal ve imeisi de orijinal anlamadım
 
    Konu Sahibi
Durduk yere serviste root atılmaz,her ne kadar olma ihtimali düşük olsada telefona casus yazılım kurulmuş olabilir.O yüzden en temizi stock rom yükleyip sorunsuz kullanmak...
Düşünmedim değil casus meselesini. Arayıp sordum. EFS dosyalarını kurmak için root atıyoruz dediler. Herkese rootlu mu gönderiliyor dedim. Hayır normalde üzerine yeniden yükleme yapılır (rom flashlanır) sizde yapılmamış kusura bakmayın dediler.