telefon alcam

  • 29 Ağustos 2014
  • 779 Okunma
  • 26 Cevap

  1. Beyler telefon alacam bütçe tam net belli değil ama
    moto g düşünüyodum servisi kötülemişler falan sonra sanal tuş olması bide batarya kötü yazmışlar
    nexus4 mü alsam dedim internette araştırdım günde 2 kez şarja takıyom yazmış birisi nasıl oluyor anlamadım
    s4mini desem şimdi bunun bataryası iyimi tam bilmiyom yani
    Cihaz aldımı direk AOKP yada CM yüklemek istiyorum yani şarj iyi olmalı servis de kötü olmasın ve bu cihazlar haricindede önerileriniz varmı 850 tl yi geçmezse iyi olur fiyat rom desteği olmalı batarya da iyi olmalı ve donanım da iyi olmalı yani alabileceğim en iyi telefonları sıralarsanız sevinirim
     


    Yazan: YaşlıTaşCocuk54
  2. Nexus 4 al sen.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    UpOneTR bunu beğendi.
  3. Ya da yeni nexus çıkınca 5 in ikinci eline paran yeter sanırım.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    YaşlıTaşCocuk54 ve Rainesto bunu beğendi.

  4. Bence de en mantıklısı

    MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
     
    YaşlıTaşCocuk54 bunu beğendi.
  5. performans olarak moto g'nin nexus 4'ten kötü olacağını düşünmüyorum. ancak moto g'de 1 gb ram var nexus'ta 2 gb ram var.
    nexus 4'ün batarya gerçekten zayıf. moto g kullanmadım ama çok zayıf olduğunu düşünmüyorum.
    moto g, gsmarena'nın batarya testinden 54 saat almış. üst modellere göre az ama iphone 5s ile aynı mesela. yani kötü değil.
    sonuç olarak karar sana kalmış :) ne desem bilemedim :)
     
    YaşlıTaşCocuk54 bunu beğendi.
  6. s4 mini düşündüm şu yönle mmoto g 850 ise s4mini de aynı s4mini de 1.5 gb ram var artı servis sıkıntısı olmaz onunda bataryası 1900mah ben 3 seneden beri android telefon kullanamıyom bi vodafone 945 kullanmıştım o kadar yani pil çıkarırmı 1 günü rahat
     
  7. Motorola Moto G öneririm.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    YaşlıTaşCocuk54 bunu beğendi.
  8. Moto G ortalama 650 lira şuan indirimlerle bile 500 e alanlar var !
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    YaşlıTaşCocuk54 bunu beğendi.
  9. moto g alıcam ok Cyanogenmod yükleyimmi yoksa normal custom rom mu yükleyim gerçi custom kernel yükleyerek işlemci hızını düşürmeyi planlıyom 4 çekirdek zaten kasmaz
     
  10. Stock rom daha iyi zaten saf hic ugrasma cm yle bazi hatalar varmis galiba
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  11. Hızını düşürmen pek de sağlıklı değil. Güya bataryadan kazanscağını düşünüyorsun ama öyle olmuyor.

    Cihazı al da yükler denersin.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    YaşlıTaşCocuk54 ve UpOneTR bunu beğendi.
  12. cynogenmod 7 kullanmaya değer arkadaşım :oke: seni pişman edecek birşey göremezsin:) genelde immei sorunu da yasratmıyor cm romları ben kaç defa yükledim:)
     
    UpOneTR bunu beğendi.
  13. :züü:
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  14. ? :hmmm
     
  15. Asus Zenfone 5 veya 6 olabilir ama rom sıkıntısı olur
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  16. cm 7 mi? :ah 11 var yahu. :D
     
    YaşlıTaşCocuk54 bunu beğendi.
  17. biliyorum ama benim telefon(vdf smart 858) cm11 desteklemiyor cm10 varmış o bile sorunlu çalıştı:D
     
  18. Xda ya gir hangisine daha çok rom varsa onu al :oke:
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  19. Konuşmalarınızda kelimeleri daha dikkatli seçiniz.Tekrarında ceza alırsınız.
     
    Dede ve YaşlıTaşCocuk54 bunu beğendi.
  20. kardeslik ben s4 mini kullaniyom sarji o dedigin gibi gunde 2 kere takiyom guc tafarruf haric bide %30 un altina indirmeden baska bi sorunu yok s4 mini iyidir iyi :ehe
     
    Mobil cihaz ile gönderdi

Hızlı Cevapla

Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...
19/12/2018 - 04:06