Telefon Tavsiyesi Telefon Alcam Görüşleriniz neler?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bryan_Fury

Bryan_Fury

Üye
    Konu Sahibi
Telefon Alcam Görüşleriniz neler?
Arkadaslar star wifi kullanıyorum şu an samsungdanda vazgeçmek pek istemiyorum açıkcası samsung jet s8000 var gittidigidiyorda filan fiyatı 290 300 arası değişiyor 5 megapixel kamera flash filan var telefon kullanan arkadaslar bi yardımcı olabilirmi kullanımı nasıl verimlimi kamerasi ayrıca bu fiyat bu telefona uygun mu ucuz mu pahali mi ?:hmmm:hmmm
 


futbol123

futbol123

Üye
ikinci el mi? işletim sistemi java olduğu için tavsiye etmem :kotu: oyun ve program alma konusunda kötüdür ama ben oyun ve programla işim yok diyorsanız alın derim ama tavsiye etmem
 
Bryan_Fury

Bryan_Fury

Üye
    Konu Sahibi
yok telefon sıfır kutulu bana kamera müzik lazım pek oyunla filan işim olmuyor programlada..
 
futbol123

futbol123

Üye
Bryan_Fury

Bryan_Fury

Üye
    Konu Sahibi
hmm evet sanırım türkiyede üretim yokmuş benim bildigim kadarıyla nasıl yani almayımmı :)bi akıl ver memnun kalırmıyım acaba
 
futbol123

futbol123

Üye
hmm evet sanırım türkiyede üretim yokmuş benim bildigim kadarıyla nasıl yani almayımmı :)bi akıl ver memnun kalırmıyım acaba
almanızı tavsiye etmem çunku eski bir telefon lg optimus vardı sanırım 340tl falandı ondan alın androit işlemciside var
 
technoblue

technoblue

Üye
alacaksan android işletim sistemli bir smartphone almanı tavsiye ederim. jet'in ekranından şikayetçi olan çok. lg optimus me tavsiye ederim. dokunmatik ekran hassasiyeti gayet iyi. tasarımı da çok şık. özellikleri de gayet iyi. fiyatı da 300-350 tl civarında.
 
Bryan_Fury

Bryan_Fury

Üye
    Konu Sahibi
teşekkür ederim şimdi o telefona bakıyorum uygun bulursam ondan alıcam inşallah ilgilendiginiz için teşekkürler tekrar

----------Eklendi @ 17:44:07 ---------- Yazıldı @ 17:42:21 ----------

iinternette bulabilecegim bi yervarmı acaaba bide tam olarak modelleri ne bu lg optimus un ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt