telefon alacagim yardim

    Konu Sahibi
telefon alacagim yardim
Arkadaslar Ben telefon alacagim ancak iphone 5 mi lumia 1020 mi alsam karar veremedim benim telden istediklerim oncelikle sunlar :
1. Cok oyun oynarim oyun performansi onemli
2.Facebook whatsapp,wechat filan yani uygulama cok kullanirim wi-fi performansi nasil?
3. Telefonu en az 4 Sene kullanacagim o yuzden beni 4 Sene gotururmu az takilma ile ?
4.lumia 1020 kamerasi Denilgidi kadar guzelmidir ? Guzelse direk lumia alcam
5. Lumia 1020 trye ne zaman gelir fiyati kac olur ve simdi dubaiden getirtmek istesem suan orda varmi ?
6. Son olarak bu lumiAlarda simkilit sorunu filan varmi varsa nasil cozuluyor ? Telefoncudan yeni imei atilabiliyormu ?
 
fiyatı 2000 olmayacak bence max 1800 olur heral
 

Murat Alper

Moderator
oyun oynayacaksan bence lumia 1020 al derim ayriyeten lumia 1020 nin kamerasının performansı bir profosyenel kameralarla yarışacak kadar iyidir alacaksan lumia 1020 al aradığın her türlü ihtiyacına kesinlikle cevap verecektir
 
nokialar 4 sene götürür ayrıca yazılım desteğini bilememde sağlam cihazlar yani eski 6630 lar bile hala sağlamsa
 
Oyun oynayacaksan daha windows phone alma üzülürsün açık açık söyleyeyim. ama sosyallik stabillik ve hız istiyorsan, üstelik yeni ve çok farklı bir deneyim arıyorsan kesinlikle Windows Phona al kardeşim
 
Tepkiler: n000k
1-Bende 33 tane oyun var gerek 1gb lık gerek 15 mb lık oyunlar ve hepsinide oynamaya çalısıyorum hiçte kasmıyor.Şimdi bende 1gb ram var 1020de ise 2 gb ram o zaman için rahat olsun
2-Bu soruya karşın bir fikrim yok.
3-Telefon seni 4 yıl götürür.Telefona uygulama oyun vb kurdukça telefon şişmez yani yavaşlamaz bir işletim sistemi var karşında.
4-kamerası cidden çok iyi seni çok çok mutlu edecektir bundan eminim
5-Tahminimce 1500-1800 arası olur fazlası olması çok zor.Ama şu var abdde düşük miktardan satılması düşünülüyormuş böyle bir haber okumustum şimdi eğer o doğruysa yurt dısından getirtmek daha iyi
 
ip5 hakkında şahit olduğum 3 olayı anlatayım.

1-bir tanıdığım dubaiden farklı kişilere 3 tane ip5 getirtti. 3 ününde çerçeveleri soyulmaya başladı .
2-bir tanıdığım turkcell den ip5 aldı 2 ay önce . Şu anda power tuşu çalışmıyor .
3-yine bir tanıdığım amerikadan ip5 getirtti telefon cayır cayır ısınıyor.

1020 hakkında bilgim yok ama ip5 in durumu ortada : )))

- - - Eklendi - - -

ayrıca o power tuşu çalışmayanla ısınınan ip5 inde çerçeveleri soyuldu belirteyim ve bunlar yeni telefonlar
 
    Konu Sahibi
Yani diyosunuzki lumia 1020 tam size gore ? Trye ne zaman gelir bi fikriniz varmi ? 1600 den yukari vermek istemiyorum acikcasi ebayda filan 700 dolara var AMA gumruk sorunu var sizce suan dubaide satiliyormudur lumia 1020 ?
 
Yani diyosunuzki lumia 1020 tam size gore ? Trye ne zaman gelir bi fikriniz varmi ? 1600 den yukari vermek istemiyorum acikcasi ebayda filan 700 dolara var AMA gumruk sorunu var sizce suan dubaide satiliyormudur lumia 1020 ?

ebayden falan telefon getirtme işini unut : ) dubaide daha çıkmadı 1020 diye biliyorum
 

goktas19

Üye
1- Oyun konusunda sıkıntı yaşayabilirsin mağaza daha Android in veya Apple ın ki kadar gelişmedi. Android de bir oyun görürsn WP olmaması muhtemeldir. 2-WiFi her telefonda standart diye biliyorum. 3- Forever Nokia diyorum sadece 4- Çoğu telefonla karşılaştırması var bunu internetten biraz araştırırsan arada ki farkı görürsün. 5- Eylül gibi düşünüyorum bence fiyat 1999 tl olur 6- hiçbir fikrim yok
 
    Konu Sahibi
hepiniz cok sagolun yani diyosunuzki marketi fakir AMA oyun oynamak zevkilidr ?
 
hepiniz cok sagolun yani diyosunuzki marketi fakir AMA oyun oynamak zevkilidr ?

Çok eğlenceli birden fazla uygulama mevcut. Ama androidte ücretsiz oynayabildiğin bir çok uygulama burada ücretli deneme sürümleri ise sıkıntılı androidteki gibi özgür bırakmıyorlar pek fazla. Yeni çıkan her oyun neredeyse ücretli. Benim favori oyunum Hobbit ne yazık ki burada yok mesela onu çok özlüyorum ama ne yazık ki yapacdakta birşey yok. gelişebilir bir maaza ama MS sanki biraz vurdum duymaz ve görmezden geliyor birçok şeyi. Umarım düzelir ne yapalım
 
    Konu Sahibi
Zaten 4-5 Sene kullanacagim marketini beklerim , yani tam istediklerimi karsilar diyosunuz ?
 
    Konu Sahibi
Ben BB8520 yi 2 Sene kullandim AMA yetti yani , Allaha sukur durumumuz kotu degil AMA bi telefona hep para vermek yerine eve daha guzel seyler aliyorum o yuzden 4-5 Sene gitmesini istiyorum
 

uMTOku

Üye
Wpde bildirim merkezi yok çok kayıp demek bu oyunlar eksik cihaz kapalı kutu iphone 5 ve lumia 920 var açık konuşayım lumia'yı telefonla konuşurken kullanıyorum bi de gece remı çekerken 2side hep üstümde
 
    Konu Sahibi
Bildirim merkezi yok derken ? Facebook filan bildirim yapmiyormu ?
 
Düşünmeden al Fiyat ve performans istiyorsan Lumia 820 orta,Kamerada biraz daha takılacaksan aynı performans yalnız kamera ile güçlü 920 al yok ben adrenalinciyim diyorsan 1020 al
 
    Konu Sahibi
Peki lumia 1020 de bildirim gelmiyomus herhalde dogrumu ?