_KadirşinaS_
Üye
Tavsiyem HTC TyTN II
Arkadaşlar geçen haftalarda n82 almıştım ama hiç kullanamadan sattım çünkü htc tytn 2 hediye geldi. Olağanüstü bir cihaz. Bundan sonra nokia ve symbian a son. 900 ytl ye alınmış öğrendiğim kadarıyla. N95 8gb 1000-1300 ytl arası. Bence bu cihaz n95 e 10 basar. Hiç ekstra program yüklemenize gerek yok. Çok zengin bir içeriği var. Ayrıca ilk kez bir pda da görüdüğüm bir özellik de var. Dışarı verdiği ses çok net ve stereo, kulaklığı zaten söylemeye gerek yok. Alacak arkadaşlara tavsiye ederim.

bakalım ayrıcalıklarını tadabilecekmiyim?