Tavsiyem HTC TyTN II

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

_KadirşinaS_

Üye
    Konu Sahibi
Tavsiyem HTC TyTN II
Arkadaşlar geçen haftalarda n82 almıştım ama hiç kullanamadan sattım çünkü htc tytn 2 hediye geldi. Olağanüstü bir cihaz. Bundan sonra nokia ve symbian a son. 900 ytl ye alınmış öğrendiğim kadarıyla. N95 8gb 1000-1300 ytl arası. Bence bu cihaz n95 e 10 basar. Hiç ekstra program yüklemenize gerek yok. Çok zengin bir içeriği var. Ayrıca ilk kez bir pda da görüdüğüm bir özellik de var. Dışarı verdiği ses çok net ve stereo, kulaklığı zaten söylemeye gerek yok. Alacak arkadaşlara tavsiye ederim.:oke:
 


mega57

Üye
Arkadaşlar geçen haftalarda n82 almıştım ama hiç kullanamadan sattım çünkü htc tytn 2 hediye geldi. Olağanüstü bir cihaz. Bundan sonra nokia ve symbian a son. 900 ytl ye alınmış öğrendiğim kadarıyla. N95 8gb 1000-1300 ytl arası. Bence bu cihaz n95 e 10 basar. Hiç ekstra program yüklemenize gerek yok. Çok zengin bir içeriği var. Ayrıca ilk kez bir pda da görüdüğüm bir özellik de var. Dışarı verdiği ses çok net ve stereo, kulaklığı zaten söylemeye gerek yok. Alacak arkadaşlara tavsiye ederim.:oke:
ben kullaniyom super bir cihaz daha once sony 990 kullandim cok kotu alicaklara tavsiyem htc yi hepsi super
 

Starr

Üye
Arkadaşlar geçen haftalarda n82 almıştım ama hiç kullanamadan sattım çünkü htc tytn 2 hediye geldi. Olağanüstü bir cihaz. Bundan sonra nokia ve symbian a son. 900 ytl ye alınmış öğrendiğim kadarıyla. N95 8gb 1000-1300 ytl arası. Bence bu cihaz n95 e 10 basar. Hiç ekstra program yüklemenize gerek yok. Çok zengin bir içeriği var. Ayrıca ilk kez bir pda da görüdüğüm bir özellik de var. Dışarı verdiği ses çok net ve stereo, kulaklığı zaten söylemeye gerek yok. Alacak arkadaşlara tavsiye ederim.:oke:
cok guzel bır alet keşke benımde olsaydı
 

Matalay83

Üye
pazartesi benim de htc'm geliyor :D bakalım ayrıcalıklarını tadabilecekmiyim?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt