yaptım yaptım aslında o kadar zor bişi degilmiş sabah erken gittim magaza kapısında karşılaştık daha magazayı açmamış başka kımse çalışmıo çünkü orda

beraber açtık yardım ettim teşekkür etti sonra kardeşime bir hediye alıcam haberi yok ne alacagımıda bilmıyorum dedim bayan gömlegi alabilirsin dedi bende bedenin bilmiom dedim ben onu bi çaktırmadan ögrenıp yine gelirim dedim öyle çıktım artık yol ederim orayı benim işyeri fransada magaza kuzey korede artık işe giderken o tarafı dolanıp giderim

)))