Tango çikmadi


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
musicianfaruk

musicianfaruk

Üye
Bi arkadaşımız muhtemelen bugün nokia lumia 800 lere dağıtılan güncellemeyi yalnış anladı . Ben bi lumia 800 kullanıcısıyım . Telefonumu bugün zune a taktım evet bi ubdate algıladı ve başarılı şekilde yaptı ama girdiğimde türkçe dil paketi yoktu . Sonra ufak bi araştırma sonucu bu güncellemenin şu işlere yaradığını okudum .

Son firmware no ve Getirdikleri : 1600.2489.8107.12072

[h=1]ROM Güncelleme Detayları[/h]Bu güncelleştirme, öncelikle bir hata-sabitleme sürümüdür ve cihazınız ile etkileşim yolu için herhangi bir ani değişiklik görmez. Önemli Not: Bu güncelleme 2 Nis 2012 tarihinde yayınlanmıştır Firmware 12070 güncellemeyle ilgili önceki duyuruyu yerini alır. Bu güncelleştirmeyi geniş ölçekli roll-out engelledi sorunu bu yeni firmware giderilmiştir. Nokia, mevcut kullanıcılar küçük bir yüzdesine güncelleme teslimi bugün başladı tavsiyede bulundular. Teslimat yavaş yavaş güncelleştirme Mayıs sonuna doğru en Mevcut kullanıcıları genel olarak kullanılabilir olacak şekilde yukarı rampalanacaktır. İyileştirmeler: - Daha iyi pil performansını - Kamera otomatik olarak fotoğraf ve videoları titreşimi kaldırmak için 50/60Hz algılar. - Updated kamera ayarları. - Geliştirilmiş şarj cihazı algılama. Firmware Revizyon No: 1600.2489.8107.12072 Radyo Software Version: 1.6.00.24 Radyo Donanım Sürümü: 8255 Bootloader Sürüm: 7.35.0.0 Chip SOC Sürüm: 0.74.21 Boyut: 38MB


SİTE :
Nokia Lumia 800 OTA Firmware Upgrade 1600.2489.8107.12072 | Repository | PDAdb.net
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady
theposies

theposies

Üye
neyse moral bozmayalım .beklemeye devam
 
musicianfaruk

musicianfaruk

Üye
Çok fazla beklettiler ya çok . Sözde nisan ayı içinde yayınlancaktı ama hala saçma sapan iyileştirmeler yolluyolar . Tangonun mayıs içinde kesinlikle çıkması lazım artık .
 
Gokcenyrc

Gokcenyrc

Üye
Geç olsun da güç olmasın be kardeşim, biraz daha sabır...
 
theposies

theposies

Üye
mayıs sonunda gelcek diyolar.

---------- Eklendi @ 20:08:11 ---------- Yazıldı @ 20:07:07 ----------

ben bi belleyi bukadar bekledim . Bide lumiaları .
 
Gokcenyrc

Gokcenyrc

Üye
mayıs sonunda gelcek diyolar.

---------- Eklendi @ 20:08:11 ---------- Yazıldı @ 20:07:07 ----------

ben bi belleyi bukadar bekledim . Bide lumiaları .
Biz de hala Lumia900 bekliyoruz bakalım...
 
musicianfaruk

musicianfaruk

Üye
Umarım en kısa zamanda gelir ya . İngilizce çekilmiyo artık
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
tango çıkmadıysa salsa izleyin :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR ve otostopçu
RedFactions

RedFactions

Üye
:tşk:
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Allah Allah Ali abinin yanlış haberi olmaz ama. Her cihaza aynı anda gelmemiş olabilir
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
arkadaşların yaptığı update batarya update i.. Bölge bölge yayınlanır genelde güncellemeler en kısa zamanda görünür umarım
 
papakudioflu

papakudioflu

Admin
kusura bakmayın arkadaşlar ilgilenemedim cenaze evindeyim.
Konuya gelince yanlış bilgilendirme yapmayalım. Tango çıktı diye verdigim haberin mesajlarına sürüm numarası eklemiştim zaten. Konuyu açan arkadaşımızınyaptıgı güncelleme yaklaşık bir ay önce yayınlanan ve nokia batarya ömrünü önemşi oranda artırıcak dedigi güncelleme. Müsait olan birisi varsa alttaki sürüm kodunu navifirmden kontrol etsin kesin bilgi alalım


1750.805.8773.12140
 
musicianfaruk

musicianfaruk

Üye
Aynen ya biri kontrol ederse çok sevinirim . Ona göre bende nasıl indirebilirim tarif edersenizde çok sevinirim
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
ben dedim o sizinki batarya Ali abide yanlış olmaz olduysa da yanlışlıkla olmuştur :ehe
 
theposies

theposies

Üye
ali abide yanlış olmaz bu arada başın saolsun abi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt