anl_tr
Emekli Yönetici
Taksimdeki Protestolarla ilgli Buyrun Bakın
TAKSİM Meydanı'nda toplanan 1500 kişi IMF'yi protesto etti. Göstericiler IMF ve Dünya Bankası toplantısının yapıldığı Kongre Vadisi'ne doğru hareket eti. Polis göstericileri gaz bombası atarak ve su sıkarak durdurdu. Kaçan göstericilerden bazıları İstiklal Caddesi'nde taşladıkları yerler arasında yabancı işyerleri ve bankalar da yer aldı. .
Öncelikle bu konuyu okuyan herkese teşekkür ederim.
Şuan görmüş oldugunuz fotoğraflar Türkiyenin nekadar içler acısı oldugunu gösteriyor. Nİyemi:
Bu insanlar Türk olamaz ,
Bu insanlarda Vatan sevgisi olamaz,
Bu insanlarda ülkesini gelişmesini isteyenler olamaz
Bu insanlar Hayvan bile olamaz,Çünkü hayvan yaşadıgı ormana zarar vermez.
Ben bu görüntüleri izlerken çıldırdım , kriz geçirdim orda olsaydım emin olun polislerin yanında elimde bir levye ile öle bir girişirdim ki 1 hafta yerlerinden kalkamazlardı.(Geçensene İzmirde Dtp li vatan hainleri gösteri yapacakları sırada bizden ve halktan az dayak yemediler inanmayanlar burdaki habere bakabilirler.Haber sadeleştirilmiştir
Bunlar bugun devletin milli sermayesini taşlar, kırar, döker, yagmalar, otobüsleri yakar; Yarında devletin yaptıgı parkta oturur, otobüsüne biner, devetin bankasında kırdıgı yagmaladıgı atmde babasının emekli parasını çeker ,Devlet bize bunu yapsın devlet bize şunu versin derler ,bu adiler.
Devletin Polisini taşlar yaralar, devletin vergilerler aldıgı arabaları yakar taşlar, yarında derki polis nerde, can güvenliğimiz yok, hırsızı yakalayamadılar, erken gelmediler diye eleştirirler.
Bunlar protestocu degil DEVLET DÜŞMANIDIR.insan Milli sermayesini nsl zarar verebilir ya.O esnafın , o bankaların, o partaki agaçların , çöp tenekesinin, yollardaki kaldırım taşlarının ne suçu var.Sİze Soruyorum nesuçu var...
Sen protesto ediceksen sakin bir şekilde bir yere çatmadan sloganlarla edersin En alttaki fotograf bunun örnegidir.O polise gül veren yurt dılından gelmiş ımf prostesto eden bir hollandalı.Adam bu gördüklerine şaşırıyor.Çünkü böle protesto olmaz.
Bunlar provekatörlerin kandırdıgı koyundan başka bişey degiller.
Orda gerçekten sade protesto etmek isteyenlerde vardı.Onlardan biri benim arkadaşım ist. okuyor ve bana dedikleri
"" abi biz normal slogan ata ata yürüyoduk sonra bir gurup geldi 25-30 kişilik yüzleri kapalı bizim önümüze geçtiler sonra bir anda çogaldılar ve heryer saldırmaya başladırlar.Olaylar çıkmaya başladıgı anda bizim grup (50-60 kişilik öğrenci gurubu) dagıldı çünkü biz böle birşey yapmak için oraya gelmemiştik.Bu şeref..zler mahvettiler ortalıgı ımf protestosuyla alakaları yoktu adamlar tamemiyle yıkıp dökmek için gelmişler.Zaten yüzlerini kapatmışlardı.Bizimkiler açık çünkü biz bişey yapmaya gelmedikki slogan atıp oturup dagılcatık.Şeref..zler vatan hainleri yıktı döktüler""
Evet sizde gördünüz protestodaki farklılıkları.
Böle protesto olurmu...
Gelelim bu görüntülere
Bu görüntüler neyimi gösteriyor, Polisin nekadar çaresi kaldıgını ve Dünya basınındaki prestijini nsl sarstıgını gösteriyor.Nedenmi;
2. 4. fotolarda polis minibüsünün parçalandıgı kareler var o karelerde siz görmüyorsunuz ama haberleri izleyenler mutlaka görmüştür 10m ilerisinden bir tane polis geçiyor normal ,cevik kuvvet degil, ordan korkup kaçıyor devlet malını kendi aracını yalnız bırakıyor.Senin aldıgın maaş haram olsun Sen nsl bir polisin ki devletin malını bırakıp gidersin, canınıda vercen o ama o malı bırakmıycan senin silahın yokmu niye oraya geçip havaya 2.el ateş edip göstericileri caydırmıyorsun.Sen nsl bir Polissin ki Korkup kaçıyorsun.Kaç Asker cephanesi bitene kadar savaşıyo ama yinede cephanesini, jipini, teröristlere yar etmiyor Şehit oluyor, sen nsl Kaçarsın Nsl gidersin...
Bizim nsl bir polis teşkilatımız var.Bunların plasitik mermileri yokmu, plastik kelepceleri yokmu...
Nsl bukadar aciz bu kadar çaresiz kalırlar.İtalyada göstericilere hemen plastik kurşun sıkılarak, plastik kelepçelerle etkisiz hale getiriyorlar.Bizim burda polis göstericinin üstüne gidemiyor, araçlarını yagmalıyorlar birisi çıkıp engelleyemiyor.Yazıklar olsun...
Gelelim Son karelere Avrupa farkına....
Bu kişi Yurt dışından gelmiş Yanlış hatırlamıyorsam Holladalı bir gösterici.Haberleri izleyenler bilir hiç kimseye çatmadı hiç kimsye bulaşmadı elindeki pankartla güldü ve oynadı.Üstüne birde bizim Polisimize çiçek verdi.
Bende IMF karşı birisiyim Borç almakla Borç bitmez, Türkiye belki 5-10 yıl zorluk çekcek ama artık kendi yagıyla kavrulma vaktidir.Bu ülkenin çok iyi madenleri, tarımı,sanayisi, zeki evlatları gençleri var Yıllardır bize borç verip duruyorlar, iyiliklerinden mi tabiki de degil Türkiyeyi borç batagına sürükleyip ELE GEÇİRMEK için.Buyuzden bende IMF karşıtıyım.
Ama IMF böle protesto edilmez , Imf'i protesto edicez diye Milli Servete Zarar verdiler, farkındalarda çünkü onlar bu ülkenin gelecegini düşünenler degil zararını isteyenler.(lafım olaylaradır,benim arkadaşım gibi adam gibi protesto edenlere degil)
Okudugunuz için Teşekkürler.Eger hoşunuza gittiyse sizinde yorumlarını duymaktan zevk alırım.
Arkadaşlar bu konu için 1buçuk saat ugraştım teşekküre tıklamak zor olmamalı
Saygılar. aNL
TAKSİM Meydanı'nda toplanan 1500 kişi IMF'yi protesto etti. Göstericiler IMF ve Dünya Bankası toplantısının yapıldığı Kongre Vadisi'ne doğru hareket eti. Polis göstericileri gaz bombası atarak ve su sıkarak durdurdu. Kaçan göstericilerden bazıları İstiklal Caddesi'nde taşladıkları yerler arasında yabancı işyerleri ve bankalar da yer aldı. .
Öncelikle bu konuyu okuyan herkese teşekkür ederim.
Şuan görmüş oldugunuz fotoğraflar Türkiyenin nekadar içler acısı oldugunu gösteriyor. Nİyemi:
Bu insanlar Türk olamaz ,
Bu insanlarda Vatan sevgisi olamaz,
Bu insanlarda ülkesini gelişmesini isteyenler olamaz
Bu insanlar Hayvan bile olamaz,Çünkü hayvan yaşadıgı ormana zarar vermez.
Ben bu görüntüleri izlerken çıldırdım , kriz geçirdim orda olsaydım emin olun polislerin yanında elimde bir levye ile öle bir girişirdim ki 1 hafta yerlerinden kalkamazlardı.(Geçensene İzmirde Dtp li vatan hainleri gösteri yapacakları sırada bizden ve halktan az dayak yemediler inanmayanlar burdaki habere bakabilirler.Haber sadeleştirilmiştir
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
).Bunlar bugun devletin milli sermayesini taşlar, kırar, döker, yagmalar, otobüsleri yakar; Yarında devletin yaptıgı parkta oturur, otobüsüne biner, devetin bankasında kırdıgı yagmaladıgı atmde babasının emekli parasını çeker ,Devlet bize bunu yapsın devlet bize şunu versin derler ,bu adiler.
Devletin Polisini taşlar yaralar, devletin vergilerler aldıgı arabaları yakar taşlar, yarında derki polis nerde, can güvenliğimiz yok, hırsızı yakalayamadılar, erken gelmediler diye eleştirirler.
Bunlar protestocu degil DEVLET DÜŞMANIDIR.insan Milli sermayesini nsl zarar verebilir ya.O esnafın , o bankaların, o partaki agaçların , çöp tenekesinin, yollardaki kaldırım taşlarının ne suçu var.Sİze Soruyorum nesuçu var...
Sen protesto ediceksen sakin bir şekilde bir yere çatmadan sloganlarla edersin En alttaki fotograf bunun örnegidir.O polise gül veren yurt dılından gelmiş ımf prostesto eden bir hollandalı.Adam bu gördüklerine şaşırıyor.Çünkü böle protesto olmaz.
Bunlar provekatörlerin kandırdıgı koyundan başka bişey degiller.
Orda gerçekten sade protesto etmek isteyenlerde vardı.Onlardan biri benim arkadaşım ist. okuyor ve bana dedikleri
"" abi biz normal slogan ata ata yürüyoduk sonra bir gurup geldi 25-30 kişilik yüzleri kapalı bizim önümüze geçtiler sonra bir anda çogaldılar ve heryer saldırmaya başladırlar.Olaylar çıkmaya başladıgı anda bizim grup (50-60 kişilik öğrenci gurubu) dagıldı çünkü biz böle birşey yapmak için oraya gelmemiştik.Bu şeref..zler mahvettiler ortalıgı ımf protestosuyla alakaları yoktu adamlar tamemiyle yıkıp dökmek için gelmişler.Zaten yüzlerini kapatmışlardı.Bizimkiler açık çünkü biz bişey yapmaya gelmedikki slogan atıp oturup dagılcatık.Şeref..zler vatan hainleri yıktı döktüler""
Evet sizde gördünüz protestodaki farklılıkları.
Böle protesto olurmu...
Gelelim bu görüntülere
Bu görüntüler neyimi gösteriyor, Polisin nekadar çaresi kaldıgını ve Dünya basınındaki prestijini nsl sarstıgını gösteriyor.Nedenmi;
2. 4. fotolarda polis minibüsünün parçalandıgı kareler var o karelerde siz görmüyorsunuz ama haberleri izleyenler mutlaka görmüştür 10m ilerisinden bir tane polis geçiyor normal ,cevik kuvvet degil, ordan korkup kaçıyor devlet malını kendi aracını yalnız bırakıyor.Senin aldıgın maaş haram olsun Sen nsl bir polisin ki devletin malını bırakıp gidersin, canınıda vercen o ama o malı bırakmıycan senin silahın yokmu niye oraya geçip havaya 2.el ateş edip göstericileri caydırmıyorsun.Sen nsl bir Polissin ki Korkup kaçıyorsun.Kaç Asker cephanesi bitene kadar savaşıyo ama yinede cephanesini, jipini, teröristlere yar etmiyor Şehit oluyor, sen nsl Kaçarsın Nsl gidersin...

Bizim nsl bir polis teşkilatımız var.Bunların plasitik mermileri yokmu, plastik kelepceleri yokmu...
Nsl bukadar aciz bu kadar çaresiz kalırlar.İtalyada göstericilere hemen plastik kurşun sıkılarak, plastik kelepçelerle etkisiz hale getiriyorlar.Bizim burda polis göstericinin üstüne gidemiyor, araçlarını yagmalıyorlar birisi çıkıp engelleyemiyor.Yazıklar olsun...
Gelelim Son karelere Avrupa farkına....
Bu kişi Yurt dışından gelmiş Yanlış hatırlamıyorsam Holladalı bir gösterici.Haberleri izleyenler bilir hiç kimseye çatmadı hiç kimsye bulaşmadı elindeki pankartla güldü ve oynadı.Üstüne birde bizim Polisimize çiçek verdi.
Bende IMF karşı birisiyim Borç almakla Borç bitmez, Türkiye belki 5-10 yıl zorluk çekcek ama artık kendi yagıyla kavrulma vaktidir.Bu ülkenin çok iyi madenleri, tarımı,sanayisi, zeki evlatları gençleri var Yıllardır bize borç verip duruyorlar, iyiliklerinden mi tabiki de degil Türkiyeyi borç batagına sürükleyip ELE GEÇİRMEK için.Buyuzden bende IMF karşıtıyım.
Ama IMF böle protesto edilmez , Imf'i protesto edicez diye Milli Servete Zarar verdiler, farkındalarda çünkü onlar bu ülkenin gelecegini düşünenler degil zararını isteyenler.(lafım olaylaradır,benim arkadaşım gibi adam gibi protesto edenlere degil)
Okudugunuz için Teşekkürler.Eger hoşunuza gittiyse sizinde yorumlarını duymaktan zevk alırım.
Arkadaşlar bu konu için 1buçuk saat ugraştım teşekküre tıklamak zor olmamalı
Saygılar. aNL

