soğutucu şart onu anladım da ya millet ne bilim raht rahat balkona çıkıyor laptobuyla dışarı çıkıyor falan hiç mi ısınmıyor bu laptop öyle rahat geziyorlar. ben masaüstüne kullanıyorum çok ısınıyor diye. oyun olarak bi pes oynarım o da günde 2 maç en fazla 3 maç yani. yarım saat sürmez. bir de flash oyunlar oynarım(haxball, facebookta bazı oyunlar) ama makine acayip ısınıyor. temizlettim makineyi ancak garantisi var demiştik çok kurcalamayayım o zaman genel bir temizlik yapayım dedi. ben de işe yarar tamam dedim üstüne format da attırdım. makine biraz rahatladı açılış süresi falan ama ısınma devam ediyor. dandik soğutucu kullanıyorum ama kendi soğutucu mu yapsam mı diye tereddüt ediyorum. 2 fan alıp bi ayakkabı kutusuna bilgisayarıma uygun şekilde yerleştirip çalıştırmak. pek hoş gözükmez ama en azından performans verir mi diye düşünüyorum. alırsam da kaliteli bir notebook alcam sony veya asus düşünüyorum. ya da nexus tablet alıp ucuz bir fiyata pcden biraz uzaklaşırım. lütfen yardım edinn