T.C.K v2 Belle Geliyor! [Sonuçlandı]

Sponsorlu Bağlantılar

Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
T.C.K v2 Belle Geliyor! [Sonuçlandı]
Yeni konumuz: http://www.maxicep.com/s60v5-cfw-mo...-dev-belle-calismasi-28-07-2012-a-541173.html

Eski konu:

Ekibimiz toparlanma sürecini atlattı. Anılbaran'ın geri dönmesiyle T.C.K v2 çalışmalarını başlattık. Belle yapım aşaması başarıyla tamamlandı. T.C.K v2'de kullanacağımız belle modu tamamen özgün olacak ve tarafımca hazırlanacaktır. T.C.K v2 ile sadece benim yayınlayacağım çeşitli yazı tiplerini ve belle modlarını kullanabileceksiniz. Bu da demek oluyor ki, belle ile ilgili mod paylaşımlarım da olacak.

T.C.K v2 Ana Hedeflerimiz:

- İşlemciyi sonuna kadar kullanmak,
- Olabildiğince hız,
- Olabildiğince boş RAM,
- Belle benzetmeleri

T.C.K v1 Stil 2 temel alınacaktır.

Temmuz ayının sonlarına doğru çalışmalarımız biter inşallah.
 
  • Beğen
Tepkiler: zax38, bygokhan, Amaru Shady ve 9 diğerleri


djediz

djediz

Üye
kolay gelsin :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869
HakaN-06

HakaN-06

Üye
Hayırlı olsun herkeste belle çıkardı :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869
RecepILHAN89

RecepILHAN89

Üye
tck v2 yi iki sürüm halinde olsa iyi olurdu...ben fazla belle bar seven biri değilim ama yazılım tck v1 gibi olsun kullanırım...
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady
MrTech

MrTech

Üye
Hadi Hayırlısı Abim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869
RecepILHAN89

RecepILHAN89

Üye
teşekkür ediyorum rambo_ft...merakla bekliyorum...hâlâ v1deyim...
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
kolay gelsin şimdiden
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869
NUD

NUD

Üye
sevindirici bir haber
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869

vlkn9303

Üye
ana hedeflerinizi değiştirmeyin :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869
efsane1980

efsane1980

Üye
hayırlı olsun arkadaşlar tüm tck ekibine kolay gesin
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869
VKUCUKSAHİN

VKUCUKSAHİN

Üye
Şimdikten hayırlı uğurlu olsun :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869
doctorrr

doctorrr

Üye
kolay gelsin ustam :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869
AHMED...

AHMED...

Üye
inşallah Allah kolaylık versin Furkan:oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869
ibaran1988

ibaran1988

Üye
açılış ve kapanış ekranlarını çok merak ediyorum nasıl bişey düşünüyosunuz?
 
x-scarface

x-scarface

Üye
şimdiden hayırlı olsun kolay gelsin furkan :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869
Atacan-

Atacan-

Üye
Kolay Gelsin Arkadaşlar
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869
dready112

dready112

Üye
ofw'de bekliyoruz ama olmuyor böyle :):)
 
efsndrftc

efsndrftc

Üye
İhtiyacınız Varsa N97 RM-505 İçin Tester Olabilirim..
 
hamdi mert

hamdi mert

Üye
şimdiden kolay gelsin
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 94869


Üst Alt