Silinen Üye 94869
Kapalı Hesap
T.C.K v2 Belle Geliyor! [Sonuçlandı]
Yeni konumuz: http://www.maxicep.com/s60v5-cfw-mo...-dev-belle-calismasi-28-07-2012-a-541173.html
Eski konu:
Eski konu:
Ekibimiz toparlanma sürecini atlattı. Anılbaran'ın geri dönmesiyle T.C.K v2 çalışmalarını başlattık. Belle yapım aşaması başarıyla tamamlandı. T.C.K v2'de kullanacağımız belle modu tamamen özgün olacak ve tarafımca hazırlanacaktır. T.C.K v2 ile sadece benim yayınlayacağım çeşitli yazı tiplerini ve belle modlarını kullanabileceksiniz. Bu da demek oluyor ki, belle ile ilgili mod paylaşımlarım da olacak.
T.C.K v2 Ana Hedeflerimiz:
- İşlemciyi sonuna kadar kullanmak,
- Olabildiğince hız,
- Olabildiğince boş RAM,
- Belle benzetmeleri
T.C.K v1 Stil 2 temel alınacaktır.
Temmuz ayının sonlarına doğru çalışmalarımız biter inşallah.



