Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
ya T,C,K Ekibindeki arkadaşlarım. Şu sp2'yi kullanıyorum ben hersey mükemmel. Ama çok merak ettiğim ve arayıpta bulamadigm birşey var. Nokia x6 kullanıyorum. ya bu cfw'de clock rate(speed) 602 mhz'e cikarılmıs onu nasıl yaptıniz. Çok gizli'yse ve benimle paylaşmanizda bir sakınca yoksa P,M,de atabilirsiniz. şimdiden çok teşekkürler,,,
ya T,C,K Ekibindeki arkadaşlarım. Şu sp2'yi kullanıyorum ben hersey mükemmel. Ama çok merak ettiğim ve arayıpta bulamadigm birşey var. Nokia x6 kullanıyorum. ya bu cfw'de clock rate(speed) 602 mhz'e cikarılmıs onu nasıl yaptıniz. Çok gizli'yse ve benimle paylaşmanizda bir sakınca yoksa P,M,de atabilirsiniz. şimdiden çok teşekkürler,,,
ben o konuyu çok araştırdım. Ve dediğiniz yazıyıda çok önceden inceledim. Ama sizin böyle birşey yapmış olacağınız aklıma gelmemisti. Diğer cfwlerde zaten yalan olduğu belli oluyordu. Ama sizin TCK o kadar iyi hazırlanmış ki hızdan dolayı biran için overclockun gercek olduğunu düşunmustum ama aldanmısm. Yinede teşekkürler. Ayrıca Genel'de bir isi iyi yapan insanlar bilgilerini sır olarak saklar paylaşmazlar o yüzden askeri bir sır gibi yanıt istemiştim.
ben o konuyu çok araştırdım. Ve dediğiniz yazıyıda çok önceden inceledim. Ama sizin böyle birşey yapmış olacağınız aklıma gelmemisti. Diğer cfwlerde zaten yalan olduğu belli oluyordu. Ama sizin TCK o kadar iyi hazırlanmış ki hızdan dolayı biran için overclockun gercek olduğunu düşunmustum ama aldanmısm. Yinede teşekkürler. Ayrıca Genel'de bir isi iyi yapan insanlar bilgilerini sır olarak saklar paylaşmazlar o yüzden askeri bir sır gibi yanıt istemiştim.
Çok haklısın. Bu tabuyu ben kırdım zaten. Özellikle Rambo_FT Mod Arşivi diye bir arşivi çıkardım. İçinde bütün S.E.C.R.E.T askerî gizli modları () bulunuyordu. Daha sonra Oğuzhan modları teker teker paylaşmaya başladı. Böylece "Meslek Sırrı" tabusu kırıldı.
Son olarak ben Overclock tabusunu da kırdım. Kimine göre overclock vardı kimine göre yoktu. Çoğu kişi psikolojik olmasından söz ediyordu. Son noktayı ben koydum. Tabii bu konuyu açmadan önce T.C.K CFW'sinde önceden overclock sahte modunu kullanmıştık. Çıkarmak istemedik, ilgi çekiyor. Bazıları etkisinin olduğuna hâlâ inanıyor.