Symbian'a güle güle dedi!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
_ardaa

_ardaa

Üye
Gördüm aynısını yazıyor orda da, alana da satana da hayırlı olsun ne diyelim ama en çok son kullanıcıya hayırlı olur umarım.

----------Eklendi @ 16:02:42 ---------- Yazıldı @ 16:01:21 ----------



kim çocuk belli haber benim değil kaynak okumayı öğrenmelisin ben objektif bi şekilde paylaştım olduğu gibi ne var bunda böyle haberleri paylaşmayın vs sanki yalan haber paylaşıyoruz senden başka tepki gösteren yok sana noluyosa

haddini aşma okumayı senden öğrenecek değilim, istediğim yere istediğim yorumu yazarım neden zoruna gitti ki.
 


Cruzer_Contour

Cruzer_Contour

Üye
beyler sakin olun bu kadar büyütülecek birşey yok...
 
seyfipasa

seyfipasa

Üye
olan S^3 cülere oluyo neyse hayırlısı :)
 
Cruzer_Contour

Cruzer_Contour

Üye
kimseye birşey olduğu yok herşey olağan bir şekilde devam ediyor bu sistem nokiadan destek görmese bile benim gibi birçok hayranı var ve firefox gibi ayakta kalmayı başaracaktır....
 
  • Beğen
Tepkiler: pRime.
Barış Grc

Barış Grc

Üye
Aynen Öyle :oke:
 
mustafakamikaze

mustafakamikaze

Üye
    Konu Sahibi
Gördüm aynısını yazıyor orda da, alana da satana da hayırlı olsun ne diyelim ama en çok son kullanıcıya hayırlı olur umarım.

----------Eklendi @ 16:02:42 ---------- Yazıldı @ 16:01:21 ----------



haddini aşma okumayı senden öğrenecek değilim, istediğim yere istediğim yorumu yazarım neden zoruna gitti ki.

sen çocukmusun diyince haddini aşmıyosun ben diyincemi aşıyorum kendini çok üstün görüyosun :ehe yazıkkk.. uzatmıcam tamam çek arabanı istediğin yere istediğini yazamazsın kurallara uyduğun sürece ve kırıcı olmadığın sürece ayrı tabi ;)
 
_ardaa

_ardaa

Üye
kendini otopark görevlisi sanıyorsun heralde seviyene inmek istemiyorum adabınla takıl, bu sana yazdığım son mesajdır.
 

bozokhan

Üye
adamlar connecting people. Vardır bi bildikleri.
 
mustafakamikaze

mustafakamikaze

Üye
    Konu Sahibi
kendini otopark görevlisi sanıyorsun heralde seviyene inmek istemiyorum adabınla takıl, bu sana yazdığım son mesajdır.

hala kendini bişey sanarcasına seviye diyip duruyo tamam buda benim son mesajım olsun :D
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
bu da bnm ilk ve son mesajim olsun o zaman:ehe
 
Uruloki

Uruloki

Üye
ya ifanlar fandroidler gidince birbirinice niye dalıyorsunuz ki
 
  • Beğen
Tepkiler: pRime.
anılbaran

anılbaran

Üye
ama benim nokia alma sebebim symbian seviyom uygulaama lar filan özellike sistem uygulamaları güzel neyse artık windows phone takılırız
 
SilentOne

SilentOne

Üye
windows yerine iphone yada android li işletim sistemi alırım daha iyi zaten windows pc yeterinde sıkıntı telefonda da çekemem yha
 
mustafakamikaze

mustafakamikaze

Üye
    Konu Sahibi
bundan sonra symbiana en yakın meego duruyo bikaçyıl sonra belki ona geçerdik ama onunda geleceği yok androidte pek sıcak gelmiyo
 
gokturk_prensi

gokturk_prensi

Üye
Bence en iyisi ucuz bir telefon yanına donanımı güçlü bir tablet almak :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt