_ardaa
Üye
Gördüm aynısını yazıyor orda da, alana da satana da hayırlı olsun ne diyelim ama en çok son kullanıcıya hayırlı olur umarım.
----------Eklendi @ 16:02:42 ---------- Yazıldı @ 16:01:21 ----------
haddini aşma okumayı senden öğrenecek değilim, istediğim yere istediğim yorumu yazarım neden zoruna gitti ki.
----------Eklendi @ 16:02:42 ---------- Yazıldı @ 16:01:21 ----------
kim çocuk belli haber benim değil kaynak okumayı öğrenmelisin ben objektif bi şekilde paylaştım olduğu gibi ne var bunda böyle haberleri paylaşmayın vs sanki yalan haber paylaşıyoruz senden başka tepki gösteren yok sana noluyosa
haddini aşma okumayı senden öğrenecek değilim, istediğim yere istediğim yorumu yazarım neden zoruna gitti ki.


yazıkkk.. uzatmıcam tamam çek arabanı istediğin yere istediğini yazamazsın kurallara uyduğun sürece ve kırıcı olmadığın sürece ayrı tabi 


