Symbian Telefonlarına Format Atmak

Sponsorlu Bağlantılar

selim4545

Üye
kardeş kusura bakma ama sen yes tuşu diyorsun benim telefona göre o yeşilin sağındaki oluyor... eğer yanlışsam özür dilerim ben yanlış anlamış olabilirim kusura bakma.. slm
 


6RapAction9

6RapAction9

Üye
çokkkkkk saol kardeşimmmmm çok teşekkür ederim telefoncu aynı işlemde 60 ytl almıştı eskidennn!!!
 
EFeNDy17

EFeNDy17

Üye
teşekkürler kardeşim:coold:
 

metalistban

Üye
eywallah arkadasım cok sagolasın telefon kız gibi oldu vallaha
 

seven gözler

Üye
peki bu imei nosunu yazdığımız site güwenlimi?
 
toprakumit

toprakumit

Üye
Bilgin için teşekkürler dostum ;)
 

harry1905

Üye
çok saol bilgilerin için emeğine sağlık
 

keppir

Üye
hard formatı 6630 için denilen herşeyi yapıyorum,nerdeyese 1 dk bekliyorum ama tık yok.ne yapabilirim???
 

vetferhat

Üye
millet dikkat edin.işe yarıyor fakat simkarttaki tüm bilgiler de gidiyor..numaralar falan
 

keppir

Üye
format olmama sorununu çözdüm şöyle ki,bataryayı başka tel.de full şarj yaptım ve öyle yaptım,üstüne bir de yeni versiyon attım,yetmedi bir de nemesis ile türkçeleştirdim.mükemmel oluverdi:oke:
 

xxspenksxx

Üye
elin kolun dert görmesin saolasın :)
 
by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
sağol
 
agll2000

agll2000

Üye
Master code arayan arkadaşlar aşağıdaki linkteki dosyada bir sürü pro var hem pc için hem de telefon için ve hemde usb kabloyla bağlantı yaparak kod üretmek için. Ben sx1 in master kodunu araştırırken çeşitli yerlerden bulduğum prolardır. Benim işimi görmedi belki sizin işinizi görür. Bakmakta fayda var.
 

DeviLandAngeL

Üye
Arkadaşlar biri acil yardım etsin bana.Ben de N95 8gb var.Telefon kilit şifremi değiştirdim ve şifreyi nasıl olduysa unuttum.Burda verilen hard formatı attım ama işe yaramadı.Sadece tel ingilizce oldu sanırım.Telefonumu açamıyorum ve bu durum beni çok sinirlendiriyor.Imei no işlemi de telde bir işe yaramıyor. :(

--------------- Ekleme ---------------

Kimse yardım etmeyecek mi? :(

--------------- Ekleme ---------------

Oooo bir yardım istedik kimsenin ilgilendiği yok.Sanırım burası ölü bir site.Neyse yine de sağolun.
 
m.furkan1993

m.furkan1993

Üye
sağol kardes
 
Atakan

Atakan

Üye
benim 6600 ım vardı keşke daha önce göreydim:(
 

ya_ma_ka_si

Üye
Çok sağol kardeş Emeğine Sağlık.
 
zeki01

zeki01

Üye
YARDIM EDERMİSİNZ.... Dosya yöneticisinden Z İCERİSİNDEKİ BAZI DOSYALARI SİLDİM YANLIŞLIKLA ..tel herseye hata veriyor resim cekMiyor, bulututu acmıyor sistem hasaı diyor .format cektim düzelmiyor ......ne yapmam gerek ..yardım edersiniz sevinirim ......soft --hart her iki formatı denedim...........
 
macline

macline

Üye
Sağolasın güzel paylaşım...
 


Üst Alt