YARDIM EDERMİSİNZ.... Dosya yöneticisinden Z İCERİSİNDEKİ BAZI DOSYALARI SİLDİM YANLIŞLIKLA ..tel herseye hata veriyor resim cekMiyor, bulututu acmıyor sistem hasaı diyor .format cektim düzelmiyor ......ne yapmam gerek ..yardım edersiniz sevinirim ......soft --hart her iki formatı denedim...........