Symbian Telefonlarına Format Atmak

Sponsorlu Bağlantılar

turbocat

Üye
e51 e nasıl hard format atılır bilen var mı softu biliyorum
 


apof1s

Üye
6300 a olmuyor yardım edermisin
 

conqueror43

Üye
teşekkürler kardeş cok saol bunu arıyodum :)
 

AllForTurkey

Üye
öncelikle bu bilgiler için çok teşekkür ederim kardeşim.
ancak birkaç sorum olacak
benim tel 6600.arkadaştan almıştım bitik bir haldeydi yaptırdım.fakat telefoncudan aldıgımdan itibaren şarjım çok az gitmeye başladı.yani 1-2 saat anca gidiyor. bataryayı 14 saat şarj edecekmişim.ettim olmadı.bidaha et dedi bidaha ettim olmadı.yaklaşık 4 tane bataryayla denedim acaba bataryada mı sorun war diye onlardada aynı.format attı düzelir dedi halen düzelmedi.bu şekilde format atınca düzelirmi?

bide telefon çalışırken sürekli şu 2 hatayı veriyor
1- uyg. kapandı nclist
2- uyg. kapandı main

bunları nasıl düzeltebilirim?
yardımcı olursanız sevinirim:mahcup:
 
deniz_177

deniz_177

Üye
saol bilader de 6230 i ye format nasıl atıcaz
 

turbocat

Üye
e51 hard format olmuyormu bilen yokmu
 
HayalmaN69

HayalmaN69

Üye
ya arkadaşlar n70 de bu format oluyo muu yaa ben yapamıyorummm
:(
 

ahmetridvan

Üye
ama benim telde hiç biri işe yaramıyo napabilirim
telefonu pc uzerinden guncelleme yaptırdım dil ingilizce oldu
degişmiyoo
 

zgk37

Üye
teşekkürler kardeş....
 

dadsdf

Üye
arkadaslar ben yeni 6600 ım için bl-5c batarya aldım bunu ilk şarj süresinde ne kadar şarj etmeliyim?simdiden tesekkürler
 
ZaZuM

ZaZuM

Üye
tsk
 
İmparatore

İmparatore

Üye
Sagol Kardes ellerine saglik
 
lodsi

lodsi

Üye
bende n 95 8 gb var ve hard format atamiyorum telefonuma *+3+yes+acma kapama dügmesine basiyorum batarya da full olmasina ragmen hard format yerine soft format atiyor telefon ne yapmam lazim telefona hard formatin baska yolu varsa söyleyin lütfen ,tesekkürler
 
turkiminator

turkiminator

Üye
saolasın supper paylasım


hersey paylasılınca gusel :D
 

aspıre

Üye
saol bi ara işime yarar
 

mami_cavus

Üye
benım telfonda türkçe karakterler çıkmıyordu bakalım olucakmı soft formatla
 
AngeLSlayeRS

AngeLSlayeRS

Üye
Çok teşekkürler telefon sapıtmıştı xD öğrendiğim iyi oldu.
 

deahtxxx

Üye
arkadaslar bı benım telefonumda mı olmuyor anlamadım forumlarda ne denıyorsa yaptım olmuyo tema bıle yuklenmıyo telefona hatta yıldız kare 7370 kare bıle olmuyo sonuc bıınmıyo dıyo anasını satayım kıracam telefonu yaa
 
yevkumen

yevkumen

Üye
yaa arkadaslar n95 8gb var telefonu actıgımda yuklenıyor yazıyo bır muddet sonra hafızada guvenılmeyen uygulama bulundu yuklumek ıcın uyg yonetıcısıne gıdın dıyor gıdıyorum hıc bırsey yok bu durum benı raatsız edıyor ne yapmam lazım acıl yardım ne olur
 


Üst Alt