öncelikle bu bilgiler için çok teşekkür ederim kardeşim.
ancak birkaç sorum olacak
benim tel 6600.arkadaştan almıştım bitik bir haldeydi yaptırdım.fakat telefoncudan aldıgımdan itibaren şarjım çok az gitmeye başladı.yani 1-2 saat anca gidiyor. bataryayı 14 saat şarj edecekmişim.ettim olmadı.bidaha et dedi bidaha ettim olmadı.yaklaşık 4 tane bataryayla denedim acaba bataryada mı sorun war diye onlardada aynı.format attı düzelir dedi halen düzelmedi.bu şekilde format atınca düzelirmi?
bide telefon çalışırken sürekli şu 2 hatayı veriyor
1- uyg. kapandı nclist
2- uyg. kapandı main
bunları nasıl düzeltebilirim?
yardımcı olursanız sevinirim
