nonamex
Üye
bu androitciler bu formdan gitsin bakalım sorun kalıyormu kendi formunda neden durmuyor bunlar gelip burada millete sataşıyorlar anlamadım biz onların formuna giriyormuyuz pardon dün girmiştim bizden fazla sorunları vardı
İşte cevap veriyorum, gidip KARŞILAŞTIRMA VİDEOLARINI İZLEYİN.
Kimin hızlı olduğunu görürsünüz, illa youtube'dan karşılaştırma videolarını ben mi koyacağım buraya
bn de n8 kullanıyorum ama kimseyle tartışırken kaba cvp almadım bnm tavrım belli. karşılaştırmaya girerken söylerim hep ben kendi kullandığım özellikler üzerinden tartışırım konu dalaşma halini alırsa ben çekilirim diyorum ve elimdeb gldigince tarafsız ılmaya çalışırım. karşıdaki ortamı bozuyorsada cvp vermm sadece bakarım
bu ayıp oldu ama
bidahaki konuşmalarda hıı dersin.
ben ovide hiç görmüyom böyle şeyler
sensorlede oynanabiliyo ama joystic daha zevkli