Boşver, o N8'deki 1 ghz'lık işlemcisiyle mutlu olsun :ehe Hııh:kop: :kop:
pRime. Üye nonamex' Alıntı: Boşver, o N8'deki 1 ghz'lık işlemcisiyle mutlu olsun Genişletmek için tıkla ... Hııh
nonamex' Alıntı: Boşver, o N8'deki 1 ghz'lık işlemcisiyle mutlu olsun Genişletmek için tıkla ... Hııh
mcnpl4 Üye yiyoda şimdi sataşsınlar mal gibi kalırlar bu hıı cevabını görünce biri bana dese içten içe sinir olurum.
yiyoda şimdi sataşsınlar mal gibi kalırlar bu hıı cevabını görünce biri bana dese içten içe sinir olurum.