symbian oyunlari

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

nonamex

Üye
bu androitciler bu formdan gitsin bakalım sorun kalıyormu kendi formunda neden durmuyor bunlar gelip burada millete sataşıyorlar anlamadım biz onların formuna giriyormuyuz pardon dün girmiştim bizden fazla sorunları vardı

İşte cevap veriyorum, gidip KARŞILAŞTIRMA VİDEOLARINI İZLEYİN.

Kimin hızlı olduğunu görürsünüz, illa youtube'dan karşılaştırma videolarını ben mi koyacağım buraya
 


mcnpl4

mcnpl4

Üye


Giriştiniz değil girişti.

yapmayın arkadaşlar madem girişti. bu kadar tartşmayıda kendi kndine mi yaptı.. tamam rahatsız oluyosunuz ve istemiyorsunuz haklı olabilirsinz ama sen beni nonamex le ölümüne tartışıkrn gördün mü benim elim azım yok mu istesem konu kilitlenene kadar karmaşa çıkarırım tartışırım ama yapmıyorum. sorun adama bana laf sokma çabasına girişmiş mi hiç.. siz cvp vermseniz niye böyle uzasın iş madem kendi telefonuna güveniyosun laf dalaşına girme al telefınunu arkadaşlarınla sıhbet et adam gibi
 
cardanadam

cardanadam

Üye
yapmayın arkadaşlar madem girişti. bu kadar tartşmayıda kendi kndine mi yaptı.. tamam rahatsız oluyosunuz ve istemiyorsunuz haklı olabilirsinz ama sen beni nonamex le ölümüne tartışıkrn gördün mü benim elim azım yok mu istesem konu kilitlenene kadar karmaşa çıkarırım tartışırım ama yapmıyorum. sorun adama bana laf sokma çabasına girişmiş mi hiç.. siz cvp vermseniz niye böyle uzasın iş madem kendi telefonuna güveniyosun laf dalaşına girme al telefınunu arkadaşlarınla sıhbet et adam gibi

haklısın arkadaşım bundan sonra sadece konu hakkında konuşurum androidcilere sadece hıı der geçerim

----------Eklendi @ 13:57:34 ---------- Yazıldı @ 13:56:11 ----------

İşte cevap veriyorum, gidip KARŞILAŞTIRMA VİDEOLARINI İZLEYİN.

Kimin hızlı olduğunu görürsünüz, illa youtube'dan karşılaştırma videolarını ben mi koyacağım buraya

hıı
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
haklısın arkadaşım bundan sonra sadece konu hakkında konuşurum androidcilere sadece hıı der geçerim

aynen ya:oke: bn de n8 kullanıyorum ama kimseyle tartışırken kaba cvp almadım bnm tavrım belli. karşılaştırmaya girerken söylerim hep ben kendi kullandığım özellikler üzerinden tartışırım konu dalaşma halini alırsa ben çekilirim diyorum ve elimdeb gldigince tarafsız ılmaya çalışırım. karşıdaki ortamı bozuyorsada cvp vermm sadece bakarım

----------Eklendi @ 14:02:59 ---------- Yazıldı @ 14:01:30 ----------

haklısın arkadaşım bundan sonra sadece konu hakkında konuşurum androidcilere sadece hıı der geçerim

----------Eklendi @ 13:57:34 ---------- Yazıldı @ 13:56:11 ----------



hıı

:kop: bu ayıp oldu ama:ehe bidahaki konuşmalarda hıı dersin.
 

nonamex

Üye
Boşver, o N8'deki 1 ghz'lık işlemcisiyle mutlu olsun :ehe
 
cardanadam

cardanadam

Üye
aynen ya:oke: bn de n8 kullanıyorum ama kimseyle tartışırken kaba cvp almadım bnm tavrım belli. karşılaştırmaya girerken söylerim hep ben kendi kullandığım özellikler üzerinden tartışırım konu dalaşma halini alırsa ben çekilirim diyorum ve elimdeb gldigince tarafsız ılmaya çalışırım. karşıdaki ortamı bozuyorsada cvp vermm sadece bakarım

----------Eklendi @ 14:02:59 ---------- Yazıldı @ 14:01:30 ----------



:kop: bu ayıp oldu ama:ehe bidahaki konuşmalarda hıı dersin.

konumuz symbian oyunları madem konumuza dönelim bana tavsiye edeceyin oyun varsa link verirmisin

----------Eklendi @ 14:08:05 ---------- Yazıldı @ 14:05:24 ----------

Boşver, o N8'deki 1 ghz'lık işlemcisiyle mutlu olsun :ehe

hıı
 
mustafakamikaze

mustafakamikaze

Üye
Gt Racing dehşet bişey nfs de öyle ama aspalht o kadar değil gibi
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
Gt Racing dehşet bişey nfs de öyle ama aspalht o kadar değil gibi

asphalt çok kötü haritlar içeriyo bence. oyun gerçekçi değil s40 oyunları gibi

----------Eklendi @ 14:14:11 ---------- Yazıldı @ 14:13:30 ----------

teşekkür ederim ikiside yoktu bende

rica ederim angry birds serisine de bak bence çok sarıyo

----------Eklendi @ 14:15:40 ---------- Yazıldı @ 14:14:11 ----------

bidee assassin's creed mi neydi güzel olması lazım ben henüz deneyenedim
 
mustafakamikaze

mustafakamikaze

Üye
assasin's bende var fena değil ;) speedx i dene
 
cardanadam

cardanadam

Üye
asphalt çok kötü haritlar içeriyo bence. oyun gerçekçi değil s40 oyunları gibi

----------Eklendi @ 14:14:11 ---------- Yazıldı @ 14:13:30 ----------



rica ederim angry birds serisine de bak bence çok sarıyo

----------Eklendi @ 14:15:40 ---------- Yazıldı @ 14:14:11 ----------

bidee assassin's creed mi neydi güzel olması lazım ben henüz deneyenedim

sen birtanesin ya ben ovide bunun ücretlisini görmüştüm hoşuma gitmişti
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
:allalla: ben ovide hiç görmüyom böyle şeyler:ehe bide pes 11 i araştır:naughty: sensorlede oynanabiliyo ama joystic daha zevkli
 
mustafakamikaze

mustafakamikaze

Üye


indirin ;)

----------Eklendi @ 14:27:31 ---------- Yazıldı @ 14:26:59 ----------

sen birtanesin ya ben ovide bunun ücretlisini görmüştüm hoşuma gitmişti

oviden indirme lite veya free oluyo maxicep symbian^3 oyundan indir
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
Symbian^3 Oyunları
kaba taslak değilde önceki sayfalara flnda ayrıntılı bakarsan gzl oynlar bulursn
 
cardanadam

cardanadam

Üye
bu oyunlar çok güzel hepsi için ayrı ayrı teşekkür ederim
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
bende bu oyunda arabadan motor sesi gelmiyo :S

bende varmıydı hatırlayamadı sşmdi:allalla:

----------Eklendi @ 14:37:25 ---------- Yazıldı @ 14:31:56 ----------


250-300 kadar hd oyun sıralamış adamlar..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt