Symbian Bir Şehit Daha Verdi

Sponsorlu Bağlantılar

okankayci

okankayci

Üye
    Konu Sahibi
Symbian Bir Şehit Daha Verdi
Uzun bir zamandır maxicep ailesindeyim ve çok şey öğrendim burda kendimi geliştirdim ve hazırladıgım temalar ve küçük programlarla sizlere yardım etmeye calıstım inşallah amacıma ulaşmısımdır kırdıklarım varsa haklarını helal etsınler benımde varsa helal olsun aldıgım telefona burdan ulaşabilirsiniz==>
gercekten çok arastırdım 2 gb ramı var ama çok artısı var tek eksisi 2 gb ram olması oda sıkıntı olmaz sizin yorumlarınız nedir acaba birde epttavm pttnın hizmeti diye güvenilir diye düşündüm sizce nasıl güvenilirmi sipariş verdim fakat yarın onay için arıyıcaklar benı.
teşekkür ederim herkese :)
 


turgutilbars

turgutilbars

Üye
Uzun bir zamandır maxicep ailesindeyim ve çok şey öğrendim burda kendimi geliştirdim ve hazırladıgım temalar ve küçük programlarla sizlere yardım etmeye calıstım inşallah amacıma ulaşmısımdır kırdıklarım varsa haklarını helal etsınler benımde varsa helal olsun aldıgım telefona burdan ulaşabilirsiniz==>
gercekten çok arastırdım 2 gb ramı var ama çok artısı var tek eksisi 2 gb ram olması oda sıkıntı olmaz sizin yorumlarınız nedir acaba birde epttavm pttnın hizmeti diye güvenilir diye düşündüm sizce nasıl güvenilirmi sipariş verdim fakat yarın onay için arıyıcaklar benı.
teşekkür ederim herkese :)
Bence arayüz önemli! Umarım touchwiz gibi hantal arayüze sahip değildir. Kullanmadım, bilmiyorum.
 
asigsasi

asigsasi

Üye
note3 veya note4 al daha iyi :) şimdiden hayırlı olsun yaprak dökümü devam ediyor
@okankayci
 
turgutilbars

turgutilbars

Üye
belırtmıstım daha almadım ama baya hakkında yorm okudm ve magazalarda kullandm :)
Kendin deneyimlemeden böyle sonuca ulaşırsan ileride pişman olma ihtimalin yüksek.
Tanınmış bir marka değil. Stabilite sorunu çıksa güncelleme beklersin ama gelmez. Sonra başın ağrır. Bence Nexus, htc veya sony bakın derim. Samsung ve LG almamanı öneririm. Tecrübeyle sabittir. Ben z3 Compact kullanıyorum. Stabilitesi gerçekten güzel.
Dediğimi yap, inşallah dua edersin. Son karar senin yine de.
 
okankayci

okankayci

Üye
    Konu Sahibi
Kendin deneyimlemeden böyle sonuca ulaşırsan ileride pişman olma ihtimalin yüksek.
Tanınmış bir marka değil. Stabilite sorunu çıksa güncelleme beklersin ama gelmez. Sonra başın ağrır. Bence Nexus, htc veya sony bakın derim. Samsung ve LG almamanı öneririm. Tecrübeyle sabittir. Ben z3 Compact kullanıyorum. Stabilitesi gerçekten güzel.
Dediğimi yap, inşallah dua edersin. Son karar senin yine de.
arkasında ii bi şirket var sık sık guncelleme alıyo bu gunlerde lolipopu alıcak siparıs verdım zaten sizce o site guvenılırmı :)
note3 veya note4 al daha iyi :) şimdiden hayırlı olsun yaprak dökümü devam ediyor
@okankayci
abi farklı bısey olsun istedim biraz :D malesef öyle oluyo abi snıde bekleriz androide :D
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
turgutilbars

turgutilbars

Üye
arkasında ii bi şirket var sık sık guncelleme alıyo bu gunlerde lolipopu alıcak siparıs verdım zaten sizce o site guvenılırmı :)

abi farklı bısey olsun istedim biraz :D malesef öyle oluyo abi snıde bekleriz androide :D
Ptt avm, devletin değil mi? Şayet öyleyse sorun çıkacağını zannetmiyorum.
 
okankayci

okankayci

Üye
    Konu Sahibi
Ptt avm, devletin değil mi? Şayet öyleyse sorun çıkacağını zannetmiyorum.
evet evet öyle kardesim ne bılıyım dunya uckagıtcı dolu nereye elını atsn bısey cıkar korkusu bıde ılk defa online bişey alıyorum :D
 
turgutilbars

turgutilbars

Üye
evet evet öyle kardesim ne bılıyım dunya uckagıtcı dolu nereye elını atsn bısey cıkar korkusu bıde ılk defa online bişey alıyorum :D
Bir şey olmaz inşallah. İnternetten alışveriş biraz riskli. Güvenilir satıcılar kadar şerefsizleri de var afedersin. Bu devirde babana bile güvenmek hata olur.
 
okankayci

okankayci

Üye
    Konu Sahibi
Bir şey olmaz inşallah. İnternetten alışveriş biraz riskli. Güvenilir satıcılar kadar şerefsizleri de var afedersin. Bu devirde babana bile güvenmek hata olur.
kapıda ödeme ile aldım bakalım allahın ıznıyle bişey cıkmaz :)
 
abandonware

abandonware

Üye
Kendin deneyimlemeden böyle sonuca ulaşırsan ileride pişman olma ihtimalin yüksek.
Tanınmış bir marka değil. Stabilite sorunu çıksa güncelleme beklersin ama gelmez. Sonra başın ağrır. Bence Nexus, htc veya sony bakın derim. Samsung ve LG almamanı öneririm. Tecrübeyle sabittir. Ben z3 Compact kullanıyorum. Stabilitesi gerçekten güzel.
Dediğimi yap, inşallah dua edersin. Son karar senin yine de.
Huawei dünyanın önde gelen mobil altyapı ve akıllı telefon üreticisi. Taninmis bir marka değil derken türkiye yi kastettiniz değil mi?
 
  • Beğen
Tepkiler: okankayci
zombaka

zombaka

Üye
Ben java da kaldım
 

Silinen Üye 2505573

Kapalı Hesap
2016 dan sonra gelmeyin valla doverim haaa
 
0MG90

0MG90

Üye
1400'e daha iyi telefon alabilirdin ama hayırlı olsun
 


Üst Alt