okankayci
Üye
Symbian Bir Şehit Daha Verdi
Uzun bir zamandır maxicep ailesindeyim ve çok şey öğrendim burda kendimi geliştirdim ve hazırladıgım temalar ve küçük programlarla sizlere yardım etmeye calıstım inşallah amacıma ulaşmısımdır kırdıklarım varsa haklarını helal etsınler benımde varsa helal olsun aldıgım telefona burdan ulaşabilirsiniz==>
gercekten çok arastırdım 2 gb ramı var ama çok artısı var tek eksisi 2 gb ram olması oda sıkıntı olmaz sizin yorumlarınız nedir acaba birde epttavm pttnın hizmeti diye güvenilir diye düşündüm sizce nasıl güvenilirmi sipariş verdim fakat yarın onay için arıyıcaklar benı.
teşekkür ederim herkese
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
gercekten çok arastırdım 2 gb ramı var ama çok artısı var tek eksisi 2 gb ram olması oda sıkıntı olmaz sizin yorumlarınız nedir acaba birde epttavm pttnın hizmeti diye güvenilir diye düşündüm sizce nasıl güvenilirmi sipariş verdim fakat yarın onay için arıyıcaklar benı.
teşekkür ederim herkese

malesef öyle oluyo abi snıde bekleriz androide 