Aynen arkadaşım çok güzel olmuş bende şimdi okuyunca denedim böyle daha kullanışlı olmuş mesaj bölümü. 025.007 güncellemesini yaptıktan sonra şarj daha çabuk gitmeye başlamıştı ve daha çok donmaya başlamıştı telefon. özellikle mesaj yazarken bazen takılıyor göndermiyor . bazen mesaj iletilmedi gibi oluyor . göndereceğim mesaj giden kutusunda gözüküyor gitmemiş gibi. fakat gitmiş oluyordu umarım bu sorun düzelmiştir. servis pack güncellemesinden sonra telefon hızlandı

. bu telefonda en sevdiğim özellik kilit tuşuna basında flaşın açılması çok lazım oluyo . güzel bişey . artık uygulama indirirken sorun yaşanmıyor şu an tüm uygulamalar iniyor . ama ne arıyorum bilmiyorum ama adam akıllı uygulama yok .bide çoğu oyun veya uygulama şebeke bağlantısı falan istiyor bedava uygulama olmasına rağmen . gps hala berbat önceki s60 v3 telefonumda ki gps mükemmeldi çevrimiçi olarak mı ücretsiz bağlanıyordu bilmiyorum. herhalde şu an çevrımdışı gps oluşundandır. birde gps var dediği halde çoğu yerde bağlanana kadar ben gideceğim yere gitmiş oluyorum

. bide normal klavye ile qwertye göre daha hızlı yazılıyor. yada ben hala geliştiremedim kendimi. swype ingilizce olarak denedim bilmiyorum türkçesi varmı ama. abi bunla yazılmıyo ya o kadar hızlı bunun tekniği nedir. alfasayısal a devam olağanüstü bi uygulama çıkmadığı sürece. en uyuz olduğum şey yüklü olarak gelen uygulamaların silinememesi. sosyali istemiyorum mesela zorlamı ya sosyalleşmek buysa ben istemiyorum. cnn nat geo falan bunlarıda silemiyorum . kamera tuşuna basarak çok geç açılıyor.sms look felan gibi uygulamarıda bi türlü kullanamadım işe yarar adam akıllı bi uygulama varmı bildiğiniz.