symbian anna service pack güncellemesi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ersin146

ersin146

Üye
    Konu Sahibi
symbian anna service pack güncellemesi
arkadaşlar demin yazılım güncelleme bölümünde buldum ve güncellemeyi yaptım, farkettiğim tek yenilik oturumlar kisminda mesaj yazarken diğer mesajlar da gözüküyor acaba başka de gibi değişiklikler var? Bu güncellemeyi kuran inceleyen varsa yardım edebilir mi lütfen?
 


flyx

flyx

Üye
güncellemeyi bende az önce yaptım fakat o kısmı görmemişim. tşkler..
 
[alikan]

[alikan]

Üye
Dostum eğer bundan bahsediyorsan bu uygulama N8 çıktığı günden beri var. İphone'un keşfedip kullanıma sunduğu bir programdı Nokiada kullanmaya başladı bu güncellemeden sonra gelen bir uıygulama değil. Ekran görüntüsü kendi telefonuma ait.
 
ersin146

ersin146

Üye
    Konu Sahibi
hayır yanlış anladınız sanırım :) o bende de en başından beri var benim demek istediğim yazmak için dokunun yazan yere dokunup mesaj yazarkenki görünümü diyorum :)
 
sparrow59

sparrow59

Üye
ben service packi yüklemediğim halde msj yazarken diğer mesajları görebiliyorum ama :hmmm
 
serinaga

serinaga

Üye
Eee neyi güncellemişler yahuu ...
 
aykutozkann

aykutozkann

Üye
arkadasım symbian anna güncellemsi ile ilgili nelerin değiştiğini belirten bi sürü konu var forumda. Dikey qwrty klawye geldi, butonlar değişti, web tarayıcı güncellendi, flash player güncellendi, sistem yazılımında değişiklik yapılarak daha kararlı hale getirildi
 
Re13eL

Re13eL

Üye
arkadasım symbian anna güncellemsi ile ilgili nelerin değiştiğini belirten bi sürü konu var forumda. Dikey qwrty klawye geldi, butonlar değişti, web tarayıcı güncellendi, flash player güncellendi, sistem yazılımında değişiklik yapılarak daha kararlı hale getirildi
Arkadaşların dediği güncelleme annadan sonra gelen service park güncellemesi (1 mb )boyutunda olan.Bende service pack yükledm ama neye yaradı anlamadım :)
 
inanomer

inanomer

Üye
025.007.00.01 akşam günceLLedim ama bi değişiklik göremedim
 
dekor67

dekor67

Üye
arkadaslar servıce park da gozle gorulur guncelleme yok sıstem dosyalarını guncelledi o ornegin java 2.2.40 oldu ama goremezsıniz
 

asaser

Üye
arkadaşlar demin yazılım güncelleme bölümünde buldum ve güncellemeyi yaptım, farkettiğim tek yenilik oturumlar kisminda mesaj yazarken diğer mesajlar da gözüküyor acaba başka de gibi değişiklikler var? Bu güncellemeyi kuran inceleyen varsa yardım edebilir mi lütfen?
Aynen arkadaşım çok güzel olmuş bende şimdi okuyunca denedim böyle daha kullanışlı olmuş mesaj bölümü. 025.007 güncellemesini yaptıktan sonra şarj daha çabuk gitmeye başlamıştı ve daha çok donmaya başlamıştı telefon. özellikle mesaj yazarken bazen takılıyor göndermiyor . bazen mesaj iletilmedi gibi oluyor . göndereceğim mesaj giden kutusunda gözüküyor gitmemiş gibi. fakat gitmiş oluyordu umarım bu sorun düzelmiştir. servis pack güncellemesinden sonra telefon hızlandı :). bu telefonda en sevdiğim özellik kilit tuşuna basında flaşın açılması çok lazım oluyo . güzel bişey . artık uygulama indirirken sorun yaşanmıyor şu an tüm uygulamalar iniyor . ama ne arıyorum bilmiyorum ama adam akıllı uygulama yok .bide çoğu oyun veya uygulama şebeke bağlantısı falan istiyor bedava uygulama olmasına rağmen . gps hala berbat önceki s60 v3 telefonumda ki gps mükemmeldi çevrimiçi olarak mı ücretsiz bağlanıyordu bilmiyorum. herhalde şu an çevrımdışı gps oluşundandır. birde gps var dediği halde çoğu yerde bağlanana kadar ben gideceğim yere gitmiş oluyorum :). bide normal klavye ile qwertye göre daha hızlı yazılıyor. yada ben hala geliştiremedim kendimi. swype ingilizce olarak denedim bilmiyorum türkçesi varmı ama. abi bunla yazılmıyo ya o kadar hızlı bunun tekniği nedir. alfasayısal a devam olağanüstü bi uygulama çıkmadığı sürece. en uyuz olduğum şey yüklü olarak gelen uygulamaların silinememesi. sosyali istemiyorum mesela zorlamı ya sosyalleşmek buysa ben istemiyorum. cnn nat geo falan bunlarıda silemiyorum . kamera tuşuna basarak çok geç açılıyor.sms look felan gibi uygulamarıda bi türlü kullanamadım işe yarar adam akıllı bi uygulama varmı bildiğiniz.
 
qsaw

qsaw

Üye
025.007.00.01 akşam günceLLedim ama bi değişiklik göremedim

qt sorunu felan çözüldü müzik çalardaki oyun sesleri kaldırıldı :ehe

http://www.maxicep.com/symbian-3-genel/yeni-surum-v025-007-geldi-17-10-2011-a-555420.html Burada yenilikleri konuşmuşlar

----------Eklendi @ 00:16:47 ---------- Yazıldı @ 00:15:18 ----------

*#0000# buradan service pack ın nelerin yeni olduğunu fark edebilrsiniz programların sürümleri yazıyor

----------Eklendi @ 00:21:15 ---------- Yazıldı @ 00:16:47 ----------

Aynen arkadaşım çok güzel olmuş bende şimdi okuyunca denedim böyle daha kullanışlı olmuş mesaj bölümü. 025.007 güncellemesini yaptıktan sonra şarj daha çabuk gitmeye başlamıştı ve daha çok donmaya başlamıştı telefon. özellikle mesaj yazarken bazen takılıyor göndermiyor . bazen mesaj iletilmedi gibi oluyor . göndereceğim mesaj giden kutusunda gözüküyor gitmemiş gibi. fakat gitmiş oluyordu umarım bu sorun düzelmiştir. servis pack güncellemesinden sonra telefon hızlandı :). bu telefonda en sevdiğim özellik kilit tuşuna basında flaşın açılması çok lazım oluyo . güzel bişey . artık uygulama indirirken sorun yaşanmıyor şu an tüm uygulamalar iniyor . ama ne arıyorum bilmiyorum ama adam akıllı uygulama yok .bide çoğu oyun veya uygulama şebeke bağlantısı falan istiyor bedava uygulama olmasına rağmen . gps hala berbat önceki s60 v3 telefonumda ki gps mükemmeldi çevrimiçi olarak mı ücretsiz bağlanıyordu bilmiyorum. herhalde şu an çevrımdışı gps oluşundandır. birde gps var dediği halde çoğu yerde bağlanana kadar ben gideceğim yere gitmiş oluyorum :). bide normal klavye ile qwertye göre daha hızlı yazılıyor. yada ben hala geliştiremedim kendimi. swype ingilizce olarak denedim bilmiyorum türkçesi varmı ama. abi bunla yazılmıyo ya o kadar hızlı bunun tekniği nedir. alfasayısal a devam olağanüstü bi uygulama çıkmadığı sürece. en uyuz olduğum şey yüklü olarak gelen uygulamaların silinememesi. sosyali istemiyorum mesela zorlamı ya sosyalleşmek buysa ben istemiyorum. cnn nat geo falan bunlarıda silemiyorum . kamera tuşuna basarak çok geç açılıyor.sms look felan gibi uygulamarıda bi türlü kullanamadım işe yarar adam akıllı bi uygulama varmı bildiğiniz.

Açıkçası ne dediğini fazla anlamadım ama genelde ovi dışındaki uygulamalar sertifka felan istiyor en sorunu hackleme olayı orjinalliği bozarmı diye sordum ama hala cevap bekliyorum istesen ne gibi bir uygulama istediğini yaz bir kaç tane biliyorum
 
dekor67

dekor67

Üye
yok dostum durma hemen hack yap
 
xsrknx

xsrknx

Üye
arkadaşlar annayı yükleyip o güncellemeyi bende yaptım fakat benim telefonda sürüm hala 024.001 tüm güncelleme işlemlerne baktım fakat gözükmüyo yazılım güncellemesi ovi vs.hepsini denedim ama çıkmadı bilen birisi yardımıcı olsun lütfen
 
diaablo

diaablo

Üye
şu nokia belleyi çıkarana kadar birşey yüklemeyi düşünmüyorum.
 
emre2574

emre2574

Üye
c7sıne 25,07 yi yukleyen bırısı varsa bana ulasabılır mı profilden
 

yardimmen

Üye
service pack yükledim fakat telefon ilk açıldığında sistem hatası veriyor. gördüğüm kadarıyla telefonun işlevinde bir sorun yok.bilgisi olan varmı acaba
 
dekor67

dekor67

Üye
yazılım hatası dostum format at duzelir
 

blueyes42

Üye
arkadaş doğru demiş iyi anlayın oturumlar kisminda mesaj yazmaya başlarken yazışmaların gözüküyo normalde bu yoktu konu açan arkadaşa teşekkür ediyorum yeni farkettim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt