Symbian 3 te Hacklenmiş !! Bu ne hız :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

khytr89

Üye
    Konu Sahibi
Symbian 3 te Hacklenmiş !! Bu ne hız :D
pnht ekibi c6 yazılım çalışmalarına ara vermiş ve sym3 ü hackleme işine girişmişler. hyperx adlı arkadaşın n8 inde başarıya ulaşan hack sistemi sym3 program uyumsuzluğu nedeniyle henüz rompatcher i desteklemiyor.Telefonun dağıtılmaya başlanmasından 2 hafta bile geçmeden bu hızda hacklenmesi sanırım nokia nın symbian kodlarını açmasıyla doğrudan ilgili.hack sisteminin diğer sym3 lerle çalışıp çalışmadığı hakkında bir bilgi yok.

 

fedata

Üye
ee açık kaynak kodlu oldğndan hacklenmesine zaten kendileri izin vermiş bi nevi
 
adamlar baya hızlıymışşşş...
 

Febris

Üye
konu nasıl hortlatılıyo
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...