tşklerrr....![]()
3.1.0.377 sürümünü ekledim.
Yenilikler:
-New Berry theme
-New languages: Armenian, Azerbaijani, Georgian, Hindi, Hinglish, Irish, Macedonian, Spanish (Latin America) and Tagalog
-Split keyboard for normal-sized devices
-Improved language pack downloads
-Improvements in key layouts on some keyboards
-Fixes for some force close issues
teşekkürler
Teşekkürler![]()

Jb destekliyor değil mi? bir de Türkçe karakterler çıkıyor mu klavyede?
Teşekkür ederim, şu suan bununla yazıyorum ve Jet hiziyla yazı yazabiliyorum artık![]()
çok teşekkür ederim
Note 2 de kullanmaya gerek var mı sizce? Sanki aynı klavyeymiş gibi geldi bana?
