Teşekkürler![]()
emegin icin tesekkur

adamsinnnnn

yapmamislar demek ki...Hakkaten kullanışlıymış. Yalnız telefonun kendi klavyesindeki gibi klavyeyi kaldırma tuşunu bulamadım. Telefonun kendi klavyesinde sol altta klavyeyi yok eden tuş vardı ya hani.
Rica ederim...teşekkürler
ben bulamadım galiba yokarkadaşlar numerik klavye yok mu bunda
Aynen katılıyorum çok rahat yazım imkanı sunuyorHakkaten 10 numara klavye son güncelleme ile harika oldu türkçe sözlük ve dil desteği cabası hemde ramdan çok yemiyor
Galiba yok bilen varsa söylesin arkadaşlarnümerik klavye yok mu arkadaşlar
hayret valla herifler oturmuşlar en güzel klavyeyi yapmışlar ama Alfasayısal klavye koymamışlar nasıl bir zihniyet anlamadım arkadaş.

kayrabey Alfasayısal olmadan kullanamam neyse orjinal klavyeye devam
kayrabey Alfasayısal olmadan kullanamam neyse orjinal klavyeye devam
kayrabey evet
